عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

برگزاری نشست هم اندیشی ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی فسا با حضور اعضاء

به گزارش وب دا؛ جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی فسا با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی، قائم مقام ریاست دانشگاه در امور اجتماعی، نمایندگان معاونت های توسعه و بهداشت، دبیر کانون فعالیت های جهادی شهید خضری، دبیر انجمن دانشجویی خیریه باران، مسوول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی، دبیر کانون هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی و مسوول دبیرخانه ستاد در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر مجید نقدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، یکی از برکات این ماه را انجام فعالیتهای بسیار خوب جهادی دانست.

دکترنقدی افزود: امیدواریم با توجه به پتانسیل بسیار بالای دانشجویان، فعالیت‌های جهادی بسیار خوبی را شاهد باشیم و در این راه با ارزش گامی موثر برداریم.

وی گفت: همچنین یکی از افتخارات دانشگاه، استفاده از پرسنل خدوم، دانشجویان متعهد و اساتید دلسوز است و امیدواریم که بتوانیم در کار خیر سبقت بگیریم و همه دانشجویان بتوانند در فعالیت‌های جهادی شرکت کنند.

در ادامه آقای مجتبی ذوالقدر قائم مقام ریاست دانشگاه در امور اجتماعی بر راه اندازی دبیرخانه فعال، ارایه برنامه های جهادی توسط تشکل ها بصورت فصلی جهت برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر، جمع آوری و متمرکز شدن تجهیزات و درخواست های مورد نیاز تاکید و در خصوص تامین برخی از اقلام درخواستی اعلام آمادگی نمودند.

خانم خدیجه خیراتی سرپرست اداره تعالی فرهنگی دانشگاه و مسوول دبیرخانه ستاد فعالیت های جهادی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد و برخی مشکلات در سال ۱۳۹۶، خواستار برطرف شدن مشکلات موجود  جهت انجام فعالیت‌های جهادی شد.

سپس اعضای حاضر در نشست به ارایه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.