مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

برگزاری دومین کنفرانس ملی کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش روابط عمومی، مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف "دومین کنفرانس ملی کارآفرینی" را در روزهای ۲۰ و ۲۱ آذر ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.
این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و اساتید در تحقق این مهم است.
توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس دو روزه می باشد.

خاطرنشان می شود؛ فرصت ها و تهدیدهای کارآفرینی فردی و سازمانی در زیست بوم کارآفرینی ایران، فرصت ها و تهدیدهای کارآفرینی عمومی و دولتی در زیست بوم کارآفرینی ایران، فرصت ها و تهدیدهای کارآفرینی فرهنگی و اجتماعی در زیست بوم کارآفرینی ایران، راهکارهای تقویت و توسعه کارآفرینی در فضای کسب و کار امروز ایران، آثار،‌ محدودیت ها و الزامات کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات، نهادهای عمومی (رسانه ها،‌ آموزش و پرورش و آموزش عالی) و زمینه سازی برای کارآفرینی و روش های تامین مالی برای راه اندازی کسب و کار در زیست بوم کارآفرینی ایران محورهای دومین کنفرانس ملی کارآفرینی خواهد بود.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال مقالات ‌۱۵ مهرماه ۹۷ اعلام شده است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://entconf.sharif.ir مراجعه نمایند.