عمومی | دانشگاه تهران

نشست هم‌اندیشی خیرین نیک‌اندیش دانشگاه تهران با رئیس دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از بنیاد حامیان دانشگاه ، در ابتدای جلسه دکتر محمود کمره‌ای، رئیس هیات مدیره بنیاد گزارشی جامع از عملکرد بنیاد حامیان دانشگاه تهران در سه ماه گذشته ارائه داد.

دکتر کمره‌ای در این گزارش اهم فعالیت‌های حساب اندوخته همیاری، بورسیه‌های دانشجویان برتر و حمایت از دانشجویان مستعد و تاسیس بنیاد حامیان دانشکده‌ها را تشریح کرد.

در ادامه رئیس هیات مدیره بنیاد با اشاره به واگذاری صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران به بنیاد افزود: «با موافقت ریاست دانشگاه تهران، صندوق اندوخته نیکوکاری دانشگاه به بنیاد واگذار شده است و این صندوق جدا از حساب اندوخته همیاری بنیاد است که با هدف کمک به دانشجویان مستعد دانشگاه تهران در حال فعالیت است و در حال حاضر حدود ۳۰۰ همیار عضو حساب هستند».

در ادامه از سامانه جمع‌سپاری بنیاد رونمایی شد. این سامانه را سایت جمع‌سپاری مالی فاندینو که متعلق به بانک ملت است، با هدف جمع آوری کمک‌های خرد مردمی راه اندازی شده و در اختیار بنیاد قرار گرفته است.

در پایان دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی، گفت: «با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی، طوفان فکری بین خیرین و دانشگاه صورت می‌گیرد و در هر جلسه ایده‌های جدیدتری مطرح می‌شود که خیرین و دانشگاه را به سمت نیازهای واقعی کشور سوق می‌دهد».

جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه تهران را در پیام‌رسان «ایتا» به نشانی UTPRNEWS@ دریافت نمایید.