عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

نشست هماهنگی هفته بدون دخانیات با ادارات مرتبط در گچساران برگزار شد + عکس


معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران از برگزاری نشست هماهنگی هفته بدون دخانیات با ادارات مرتبط در این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گچساران، مهندس عباس باشتی هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آگاهی مردم در خصوص مضرات مصرف دخانیات و کاهش مصرف آن اعلام نمود .

وی با بیان اینکه هفته بدون دخانیات از پنجم تا یازدهم خرداد ماه و با شعار" قلیان سمی برای سلامتی خانواده"، نام گذاری شده است، افزود: به منظور برگزاری مطلوب برنامه های این هفته، از ادارات مرتبط با این موضوع در جهت مشارکت هرچه بیشتر آنان دعوت به عمل آمد .

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان گچساران مهم ترین برنامه های هفته بدون دخانیات را پخش اطلاعیه های بهداشتی از طریق تلویزیون شهری، نصب بنر در نقاط پر تردد شهر، بیان مضرات دخانیات از تریبون نماز جمعه و همچنین بیان این مطالب توسط امامان جماعت مساجد، برگزاری پیاده روی نمادین توسط پرسنل شبکه بهداشت و ادارات و درج شعارهایی در این خصوص در سربرگ ادارات با هماهنگی فرمانداری شهرستان اعلام نمود .

به گزارش وب دا؛ این جلسه با حضور نمایندگانی از فرمانداری، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، صنعت و معدن، نیروی انتظامی، اماکن، اتاق اصناف، تبلیغات، بهداشت صنعت و نفت، ورزش جوانان و واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت برگزار شد.۵