عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

راه‌اندازی واحد درمان سکته مغزی در بیمارستان شهید گنجی برازجان

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی برازجان؛ نظر غلامی بابیان این خبر، اظهار داشت: تلاش مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اجرای طرح تحول سلامت، افزایش خدمات‌رسانی به بیماران ازلحاظ کمی و کیفی بوده است.
وی افزود: با اجرای طرح تحول سلامت روند خدمت‌رسانی به مردم مطلوب‌تر و بار سنگین هزینه‌های درمان تا حد زیادی از دوش مردم برداشته‌شده است.
غلامی بیان داشت: در راستای اجرای طرح تحول سلامت، علاوه بر کم شدن هزینه‌های درمانی در زمینه تجهیزات موردنیاز مراکز درمانی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی از راه‌اندازی واحد استروک در این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: واحد استروک بیمارستان شهید گنجی برازجان باهمت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان و با عنایت معاونت درمان دانشگاه و همچنین در بیمارستان با پیگیری‌های واحدهای مختلف دفتر پرستاری، تجهیزات پزشکی و ... راه‌اندازی شد.
غلامی خاطرنشان کرد: این واحد در راستای دستورالعمل مقام عالی وزارت بهداشت و در جهت درمان به‌موقع و کاهش آسیب‌های ناشی از سکته مغزی راه‌اندازی شده و در بخش اورژانس بزرگ‌سالان بیمارستان فعال گردید.
سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان افزود: آموزش‌های لازم جهت همکاران پرستار اورژانس و کلیه پرستاران درگیر این طرح برگزار شد و آمادگی لازم جهت اجرای این طرح وجود دارد.
انتهای پیام/ ب.ا- ۴۰۸۰