عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بخش دیالیز بیمارستان توحید جم افتتاح شد

محمد حسینی فرماندار شهرستان جم در حاشیه این مراسم ضمن بیان مزایای طرح تحول سلامت در شهرستان جم عنوان داشت: آماده هرگونه همکاری در حوزه سلامت شهرستان هستیم و تامین سلامت مردم جزء اولویت‌های ماست.
رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر نیز گفت: امروز ۴ ماه از آغاز عملیات پروژه دیالیز جم می‌گذرد و خوشحالم که توانستیم در این مدت‌زمان کم با تلاش همگانی، این پروژه را به سرانجام برسانیم.
دکتر مهرداد حسین زاده اضافه کرد: پروژه دیالیز جم بااعتباری حدود ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است و در این راه، خیرین، شورای شهر جم و ... یاریگر ما بوده‌اند.
وی افزود: با توجه به وجود ۲۴ بیمار دیالیزی در شهرستان جم، با افتتاح این مرکز، ماهیانه از حدود ۳ هزار و ۹۰۰ اعزام بیماران دیالیزی به شهرستان‌های اطراف جلوگیری می‌شود.
دکتر حسین زاده همچنین از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به جهت همکاری فراوان، علی‌الخصوص در تامین نیروی انسانی این مرکز تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است در این آیین حجت‌الاسلام محمد گنجی امام‌جمعه شهرستان جم، محمد حسینی فرماندار شهرستان جم، سکینه الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس، دکتر ایرج بیژنی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر شریف حسینی مسئول واحد بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر مهرداد حسین زاده رییس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و اعضای شورای شهر جم حضور داشتند.

انتهای پیام/ ا.پ ۳۰۲۰