عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

نشست هم اندیشی معاون فرهنگی و دانشجویی با اعضای شورای مرکزی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی فسا

به گزارش وب دا؛ نشست هم اندیشی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اعضای شورای مرکزی انجمن های علمی دانشجویی در سالن نحوی دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد.

در این جلسه دکتر مجید نقدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم و تشکر از فعالیت های پربار انجمن های علمی دانشجویی، گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی فسا از اولین دانشگاه های پیشرو در جهت تشکیل انجمن های علمی - دانشجویی بود و با همدلی دانشجویان فعال، فعالیت های نوینی ارائه شد.

وی ادامه داد: امیدوارم دانشجویان با همت و همدلی در راستای ارتقای سطح فعالیت های علمی گام بردارند و انشاالله با هماهنگی معاونت های آموزشی و پژوهشی از انجمن های علمی دانشجویی حمایت خواهیم کرد.

دکتر نقدی ضمن تاکید بر افزایش تعداد انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه، خاطر نشان کرد: از انجمن های علمی در جهت افزایش تعداد حمایت می کنیم، هم چنین در خصوص تخصیص فضای فیزیکی مناسب به انجمن ها با همکاری معاونت آموزشی تدابیری کاربردی اندیشیده شده است.

در ادامه خانم خدیجه خیراتی کارشناس مسوول انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه نیز ضمن تشکر از فعالیت های انجمن های علمی گفت: به لطف خداوند امسال شاهد برنامه های پربار انجمن های علمی - دانشجویی خواهیم بود و هم چنین دانشگاه از برنامه های جامع منطقه ای نیز حمایت خواهد کرد.

آقای مازیار ریسمانی دانشجوی رشته پزشکی و دبیر کل انجمن های علمی - دانشجویی دانشگاه در خصوص یکپارچه سازی انجمن های علمی دانشگاه با هدف هم افزایی فعالیت های انجمن علمی مطالبی بیان کرد و افزود: این امر به کیفیت و ارتقای سطح برنامه های انجمن علمی کمک خواهد کرد.

در ادامه نشست، کمیته های آموزش، پژوهش، اخلاق، بهداشت عمومی تشکیل شد و اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.