عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر کریمی: هیچ‌چیز مهم‌تر از آموزش و خدمت به بیمار نیست؛ تا فرصت هست در این راه تلاش کنیم

گالری عکس
جامعه دانشگاهی با پیکر این استاد پیشکسوت و  این پزشک جوان صبح روز شنبه پنجم خرداد  ۱۳۹۷ هجری شمسی مصادف با دهم رمضان ۱۴۳۹ هجری قمری وداع کرد.
در مراسمی که به همین مناسب برای پروفسور عیسی نواب در سالن اجتماعات بیمارستان دکتر شریعتی برگزار شد، اساتید، همکاران و دانشجویان پروفسور نواب از ویژگی‌های اخلاقی و خاطرات خوش خود با استاد یادکردند.
پروفسور عیسی نواب عمر پربرکتشان را صرف توسعه رشته ارتوپدی و تربیت دانشجویان و خدمت به مردم کردند. ایشان از اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی تهران بودند و خدمات شایانی را در رشته تخصصی خود به کشور ارائه کردند.
دکتر مریم غریب دوست نیز از دانشجویان و رزیدنت داخلی همین دانشگاه بود که در جوانی و پس از تحمل رنج بیماری به دیار باقی شتافت. پیکر ایشان نیز از بیمارستان دکتر شریعتی تشییع و در بهشت‌زهرا به خاک سپرده شد.
راهی که دیر یا زود باید برویم
دکتر کریمی رییس دانشگاه نیز با حضور  در مراسم تشییع ضمن تسلیت این دو ضایعه ناگوار گفت: امروز شنبه شاهد دو واقعه تلخ و غم‌انگیز در بیمارستان شریعتی هستیم.
رییس دانشگاه دکتر نواب را از اساتید باسابقه دانشگاه توصیف کرد و گفت: ایشان از اساتید پیشکسوت دانشگاه بودند و مدتی رییس بخش ارتوپدی بیمارستان شریعتی را برعهده داشتند.
دکتر کریمی با اشاره به درگذشت دکتر مریم غریب دوست جوان و دکتر نواب پیشکسوت گفت: این راهی است که دیر یا زود باید برویم. تشییع یک پزشک ۲۹ ساله  در کنار یک استاد ۸۰ ساله نشان می‌دهد که سن معیاری بر  پایان زندگی نیست و هر وقت موعد آن رسید باید آماده رفتن شد. بنابراین هیچ‌چیز برای همکاران جای خدمت به بیماران و آموزش در دانشگاه را نمی‌گیرد و تا فرصت هست باید از آن استفاده کرد.
خبرنگار: سمیرا کرمی
عکس: سید میثم عطری

پیام تسلیت وزیر بهداشت به مناسبت درگذشت همسر دکتر مهرپور، رئیس بیمارستان شریعتی

پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت درگذشت همسر دکتر مهرپور و فرزند دکتر غریب دوست