عمومی | دانشگاه هنر تهران

هشتمین گردهمایی میراث معنوی

به نام خداوند مهرگستر

سلام بر ماه مهربان

هشتمین گردهمایی میراث معنوی

چهارمین  پاسداشت اطعام در سفره افطار ایرانی

دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر با همکاری انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی ایران ، معاونت دانشجویی دانشگاه هنر و انجمن دانشجویی مربوط ، در راستای  پاسداشت میراث معنوی ایران زمین ، و به  جهت ترویج فرهنگ نیک کرامت و انسان دوستی به یاری خداوند برای چهارمین سال متوالی، اقدام به برگزاری گردهمایی میراث معنوی و تهیه یک وعده غذای گرم برای نیازمندان در سطح شهر تهران می نماید.

از تمامی اساتید، کارکنان، دانشجویان و نیکوکاران نیک اندیش دعوت میکنیم با حضور ارزشمند خود در این مراسم و مصفا نمودن این سفره افطار، با طبخ غذا و یا کمکهای نقدی در پرورش بذر شادی در قلب شهروندان آسیب پذیر سطح شهر سهیم باشند.

مانند سالهای پیش تمامی دانشجویان کارمندان، اساتید، خانواده ها و دوستانشان که در این برنامه شرکت میکنند با به همراه داشتن مقداری غذا برای افطار در شکل گیری سفره افطار سهیم خواهند بود.

بخشی از غذا  قبل از افطار به صورت دست نخورده جدا شده و توسط دانشجویان در ظروف یکبار مصرف بسته بندی و پس از افطار بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

برخی نیز با مشارکت مالی در این برنامه شرکت میکنند که برای این منظور یک حساب توسط دانشجویان بازگشایی شده و توسط تعدادی از دانشجویان مدیریت و نظارت میشود. بخشی از این کمک های مالی به طبخ غذا و بسته بندی آن برای توزیع اختصاص می یابد.

روش های همراهی:

۱- تهیه یک یا چند وعده غذا برای افطار؛

۲- کمک نقدی و غیر نقدی جهت برپایی سفره ی افطار؛

۳- همراهی در بسته بندی افطاری؛

۴- همراهی در توزیع افطاری در میان نیازمندان سطح شهر؛

دیدار ما: چهارشنبه نهم خرداد ماه ۱۳۹۷ هجری خورشیدی، برابر با چهاردهم ماه مبارک رمضان ۱۴۳۹ هجری قمری

پایگاه ارتباطی برای مشارکت: تهران، خیابان حافظ، خ سرهنگ سخایی، دانشگاه هنر، پردیس باغ ملی، دانشکده حفاظت و مرمت، دفتر گروه آموزشی مطالعات موزه و مرمت اشیا و دفتر انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی ایران