عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

قدردانی فرماندار شهرستان گرمسار از مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان

قدردانی فرماندار شهرستان گرمسار از مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر طاهری فرماندار گرمسار در دفتر محل کارش از تعدادی از مسئولین روابط عمومی های ادارات این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

دکتر طاهری فرماندار گرمسار ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی و تبریک ماه مبارک رمضان به مدعوین، بیان نمود: اگر ارتباطات معقول و منطقی بر اساس ارزش های جامعه بنا و پی ریزی گردد، عمده ترین عامل توسعه انسانی است.

دکتر طاهری یادآوری کرد: روابط عمومی و دست اندرکاران حوزه خبر و اطلاع رسانی با تلاشی آگاهانه موجب خلق جامعه ای انسانی تر بر مبنای همیاری و گسترش دهنده ی ژرفای معنای عمیق انسانی می باشند.

فرماندار گرمسار در ادامه گفت: ضمن گرامی داشت ۲۷اردیبهشت بعنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز شکوهمند و فرهمند رابه شما مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و با ابتکار و امید، قانونمند، هدفمند و هوشمند، با صداقت، شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح سازمان و منافع همگان در جهت انجام رسالت خطیر و خیره کننده  خود قدم بر میدارید را تبریک می گویم.

در پایان این نشست فرماندار شهرستان  از مسئولین روابط عمومی های دعوت شده از جمله سعید پورحیدری مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به جهت فعالیت، اقدامات، اطلاع رسانی مناسب، همراه با صبر، ایثار و همکاری با اصحاب رسانه با لوح  سپاس  تقدیر بعمل آورد