عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام

رئیس جدید دانشکده علوم انسانی واحد ایلام معرفی شد

در مراسمی با حضور دکتر محمد میرزایی حیدری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام ، معاون آموزشی واحد ایلام  و جمعی از مدیران گروه­های آموزشی از خدمات چند ساله دکتر علی روشنی زاده رئیس سابق دانشکده علوم انسانی واحد ایلام تقدیر و مهدی زنگنه به  عنوان رئیس این دانشکده معرفی گردید.

در این آیین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در خصوص اهمیت و جایگاه علوم انسانی گفت: در جهان‌بینی دینی، انسان محوریت دارد و طبیعی است که با توجه به نقش بنیادی انسان در جهان، مباحث مربوط به حوزه‌های انسان و انسان‌شناسی در سرنوشت جامعه نقش جدی ایفا کند.

دکتر محمد میرزایی حیدری اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که علوم انسانی از ظرافت، و پیچیدگی‌های بیشتری نسبت به علوم طبیعی برخوردار است و واضح است که هر چه موضوع یک دانش پیچیده‌تر باشد، شناخت ابعاد و ارتباطات آن نسبت به سایر موضوعات نیز کار سخت‌تر و دشواری‌تری خواهد بود .

دکتر منصور احمدی معاون آموزشی وتحصیلات تکمیلی واحد ایلام  نیز در این جلسه  خواستار همکاری تمامی مدیران گروه های آموزشی و اعضای هیات علمی واحد ایلام با رییس جدید دانشکده علوم انسانی شد .

در ادامه این مراسم با حکم رئیس واحد ایلام ، مهدی زنگنه به عنوان رئیس دانشکده معرفی و مشغول به کار شد و با اهدای لوح تقدیر از خدمت علی روشنی زاده قدردانی شد.

لازم به توضیح است مهدی زنگنه هم اکنون مدیر آموزشی واحد ایلام است و با حفظ سمت به عنوان رئیس دانشکده علوم انسانی نیز منصوب شده است.