عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

حضور پرشور مدیران و کارکنان دانشگاه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای سنندج

حضور پرشور مدیران و کارکنان دانشگاه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای سنندج جمعه، ۴ خرداد ۱۳۹۷

به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با حضور پر شور و حماسی خود در گلزار شهدای سنندج، با عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا با افلاکیان و عرشیان تجدید میثاق نمودند .

به گزارش خبرنگار وب دا، همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر به منظور تجدید میثاق با آرمان های والای معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر، مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای عظیم الشان دوران انقلاب شهرستان سنندج با حضور مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان به ھمراه جمعی از مدیران کل سازمان ها، مقامات نظامی و انتظامی استان، روحانیون، کارکنان ادارات و مردم شریف شهرستان سنندج و خانواده های معزز شهداء برگزار گردید.

آزادی خرمشهر تحت رهبری با درایت حضرت امام خمینی(ره) و جان فشانی رزمندگان اسلام در روز سوم خردادماه سال ۱۳۶۱، پس از ۵۷۸ روز اشغال با انجام عملیات غرورآفرین بیت المقدس بدست آمد و در این عملیات همه نیروهای اسلام حضور داشتند تا جایی که حضرت امام فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" .

در پایان مدیران و کارکنان دانشگاه به همراه سایر شرکت کنندگان در این مراسم معنوی،  با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای  شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند .