عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

قابل توجه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران دانشگاه؛ فراهم شدن استفاده رایگان از کتب و مطالب علمی و امکانات آموزشی پایگاه اطلاعاتی پزشکی کلینیکال کی

به گزارش وب دا؛ دکتر مجتبی فرجام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: طبق اعلام وزرات بهداشت موتور جستجو و پایگاه اطلاعاتی پزشکی کلینیکال کی به آدرس: https://www.clinicalkey.com/info/ir/ کلیه کتب و مقالات موسسات معتبر و نیز سایر امکانات آموزشی مانند مولتی مدیای آموزش مجازی خود را در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می دهد .

دکتر فرجام افزود: اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فسا می توانند از طریق سایت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه به آدرس http://research.fums.ac.ir/ : بخش منابع الکترونیک و با اتصال به اینترنت دانشگاه بصورت رایگان از کتب و مطالب علمی و امکانات آموزشی این پایگاه استفاده نمایند .

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه اظهار داشت: از جمله ارزیابی های وزارت بهداشت از دانشگاه ها تعداد دفعات اتصال به سایت کلینیکال کی در هر دانشگاه می باشد که می تواند شاخصی از علاقه‌مندی اعضای هیات علمی به مطالعات و کنجکاوی های علمی در سایت های ارزشمند باشد .

بیایید قدر آنچه را که وزارت بهداشت دولت جمهوری اسلامی ایران در اختیارمان قرار داده است بدانیم که "از دست دادن فرصت غصه می‌آورد" .

جهت کسب اطلاعات در خصوص نحوه دسترسی به منابع الکترونیک خارج از محیط دانشگاه به آدرس : http://research.fums.ac.ir/۳۱/۱۶۳ مراجعه نمایید.