عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری سمپوزیوم قوانین و حقوق حرفه ای جامعه پزشکی در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، سمپوزیوم یک روزه قوانین و حقوق حرفه ای جامعه پزشکی روز پنج شنبه ۳ خردادماه ۹۷ با حضور دکتر رضایی معاون درمان دانشگاه و دکتر عفت پناه رئیس مرکز در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد.
در ابتدای این سمپوزیوم دکتر رضایی معاون درمان در خصوص جایگاه مهم کمیته مورتالیتی و موربیدیتی در ارتقای سلامت جامعه و رسالت بیمارستان در ارائه خدمات پزشکی ایمن و اثربخش، راهکارهای کاهش خطاهای پزشکی و وضعیت کمیته‌های مورتالیتی و موربیدیتی در سطح دانشگاه صحبت کرد و در پایان با قدردانی از این مرکز کمیته مورتالیتی و موربیدیتی این مرکز را به عنوان رتبه اول در کمیته‌های مورتالیتی و موربیدیتی دانشگاهی برشمرد.
در ادامه دکتر عفت پناه در خصوص جایگاه کمیته مورتالیتی و موربیدیتی در ارتقاء سلامت و اهمیت پژوهش در حوزه پیشگیری از قصورات پزشکی و نیز وضعیت کمیته مورتالیتی و موربیدیتی بیمارستان صحبت کرد و ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در این سمپوزیوم از برگزاری منظم این کمیته ابراز خرسندی کرد.
دکتر شیخ آزادی مدیر مرکز پزشکی قانونی و دبیر علمی کمیته مورتالیتی بیمارستان طی بیاناتی در خصوص مسائل قانونی و نحوه برخورد با مقررات و راهکارهای پیشگیری از آن و شکایات پزشکی صحبت کرد.
Learning & Sharing عنوان آخرین آیتم برنامه بود که در این خصوص دکتر زنده دل معاون آموزشی مرکز با توجه به اهمیت اشتراک گذاری نقاط مهم پرونده های مطروحه در کمیته مورتالیتی در سال ۹۶ بیان کرد.
توضیح  اینکه این سمپوزیوم با امتیاز بازاموزی جهت پزشکان و پرستاران برگزار شد.
خبر و عکس: مهدی صدفی