عمومی | دانشگاه سمنان

پذیرش شش طرح در کانون شکوفایی و خلاقیت مرکز کار آفرینی و نو آوری دانشگاه سمنان

کمیته پذیرش و ارزیابی کانون شکوفایی و خلاقیت مرکز کار آفرینی و نو آوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در اولین جلسه خود در سال ۹۷ با پذیرش شش طرح در این کانون موافقت کرد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، رئیس مرکز کار آفرینی و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : طرحهای پذیرفته شده در این کمیته  پس از تایید علمی از سوی کمیته داوران کانون شکوفایی و خلاقیت انتخاب شده اند .
دکتر محمد آزادی افزود : این طرحها شامل ایده محوری سلول خورشیدی لایه نازک متعلق به ایمان غریبشاهیان ، ایده محوری عایق حرارتی متعلق به مرتضی جمالی ، طراحی و ساخت سیستم لایه نشانی متعلق به ساناز علمداری، ایده محوری بهبود خواص ترموفیزیکی متعلق به امید نبی ئی و ایده محوری تولید هیدروژن و بهینه سازی متعلق به مرتضی مومنی هستند که با حمایت مالی برای هر طرح به مبلغ ۱۰ میلیون ریال موافقت شد .
دکتر آزادی افزود : ایده محوری دستگاه اسنکر متعلق به محمد رضا قدسی هم دیگر طرح پذیرش شده بود که برای این طرح حمایت مالی هشت میلیون ریالی مصوب شد .
رئیس مرکز کار آفرینی و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد : این افراد در کانون شکوفایی و خلاقیت مستقر و با طی مراحل مربوطه ایده خود را به مرحله ثبت اختراع و یا تجاری سازی می رسانند .