عمومی | دانشگاه شهرکرد

برگزاری همایش درون دانشگاهی اصلاح الگوی مصرف آب در دانشگاه شهرکرد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، صبح روز سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ به همت مدیریت سبز دانشگاه و کمیته اصلاح الگوی مصرف دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر سعید کریمی سرپرست دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد، جمعی از هیات رییسه و کارمندان همایش درون دانشگاهی اصلاح الگوی مصرف آب در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام دکتر سعید صفی در این همایش ضمن خیرمقدم و تبریک فرارسیدن ماه رمضان گفت: برگزاری این‌چنین همایش‌های در دانشگاه شهرکرد لازم و ضروری است و البته نباید فقط به برگزاری همایش اکتفا کرد و باید نتایج این همایش‌ها نیز عملیاتی شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه شهرکرد در ادامه با توجه به آیه‌های قرآن به اهمیت آب در چرخه زندگی اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همفکری برای صرفه‌جویی بیشتر و بهتر آب در سطح دانشگاه اقدامات مثبت انجام گیرد.

در ادامه این همایش دکتر مبینی معاون طرح و برنامه دانشگاه شهرکرد گفت مصرف بهینه و صرفه‌جویی آب را تا بالاترین سطح در دانشگاه ارتقاء داده‌ایم.

دکتر مبینی برگزاری همایش‌ها و نگاه ویژه به بحث آب، مکلف شدن دانشگاه به کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب و تشکیل مدیریت منابع آب را برخی از کارهای انجام‌شده در حوزه اصلاح الگوی مصرف آب در دانشگاه شهرکرد برشمرد و در ادامه به ارائه گزارشی از میزان مصرف آب حجم منابع آب وضعیت چاه‌های دانشگاه پرداخت.

در پایان دکتر فتاحی عضو هیات علمی دانشگاه نیز به بیان مصارف آب و میزان آن در کشور و مقایسه مصرف سرانه آب ایران با کشورهای دیگر پرداخت.

گفتنی است، در پایان  همایش شرکت‌کنندگان به تبادل اطلاعات و ارائه نظرات خود درزمینهٔ صرفه‌جویی مصرف آب پرداختند.