عمومی | سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور با مشارکت بخش خصوصی برگزار میکند: نمایشگاه سنگ‌ها و کانی‌ها، صنایع و تجهیزات وابسته ۱۷ لغایت ۱۹ مهر ماه

به گزارش روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور،  نمایشگاه سنگ‌ها و کانی‌ها،  صنایع و تجهیزات وابسته ۱۷ لغایت ۱۹  مهر ماه ۱۳۹۷ در مصلای امام خمینی(ره)  برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش،  تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان داخلی و خارجی تجهیزات و ابزارآلات فرآوری و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی،  آموزشکده‌ها و موسسات معتبر گوهرشناسی و گوهرتراشی،  شرکت‌های خارجی معتبر در زمینه خرید و فروش کانی‌های کلکسیونی و سنگ‌های نیمه‌قیمتی و قیمتی،  اشخاص حقیقی و حقوقی فعال و مجموعه داران شخصی،  دارندگان معادن سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی،  ناشران و تولیدکنندگان محتوا در زمینه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی،  موزه‌های علوم‌زمین و زمین‌شناسی،  فعالان بخش زمین کودک،  برگزارکنندگان کارگاه های آموزشی در زمینه شناخت و تراش کانی‌ها و گوهرها به عنوان مخاطبان نمایشگاه سنگ‌ها و کانی‌ها،  صنایع و تجهیزات وابسته خواهند بود.

شایان ذکر است،  معرفی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان داخلی و خارجی تجهیزات و ابزارآلات فرآوری و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی،  معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های معدنی ایران در زمینه کانی‌ها و سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی،  ارائه مستقیم و بدون واسطه کانی‌ها و سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی،  هم‌اندیشی و تبادل‌نظر با مقامات استادان فن و معدن‌داران،  معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی کشور،  معرفی شرکت‌ها و گروه‌های معتبر ایرانی و بین‌المللی،  کارگاه‌های آموزشی مرتبط با شناخت و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی،  معرفی سنگهای قیمتی سنیتیک و راه‌های تشخیص و  معرفی روش‌های بهسازی سنگ‌های قیمتی به عنوان مهم ترین اهداف برگزاری نمایشگاه سنگ‌ها و کانی‌ها،  صنایع و تجهیزات وابسته یاد شده است.

شایان ذکر است؛ آخرین مهلت ثبت نام و ارسال انتخاب غرفه ۱۷/۶/۹۷ خواهد بود و علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه نمایشگاه واقع در تهران. خیابان سهروردی شمالی. بالاتر از میدان پالیزی(شهید قندی) کوچه موزه. پلاک ۲۷. ساختمان اکسپوپارس  مراجعه کرده  یا با شماره ۹-۸۸۵۴۸۸۴۵ تماس حاصل نمایند.

همچنین اطلاعات مربوط به نمایشگاه سنگ‌ها و کانی‌ها،  صنایع و تجهیزات وابسته در وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.expopars.com و www.mineralex.ir در دسترس خواهد بود