عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان

دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه نسل سوم مبدل شده است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانشگاههای نسل اول و دوم دیگرجایی در رنکینگ جهانی ندارند افزود:امروز دانشگاه های کارآفرین با تولیدات علمی بالا می توانند جایگاه خود را در بین دانشگاههای معتبر دنیا حفظ کنند .

مهدی باقری ، بمناسبت ۳۱ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگارآنا،از این مجموعه بزرگ دانشگاهی در کشور به عنوان دانشگاه نسل سوم یاد کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی کارآفرین و نوآور است که توانسته با تولید علم و بکارگیری ظرفیت های بالا، خود را به عنوان الگویی موفق در دنیا معرفی کند.

رییس واحد بندرعباس گفت:با اندکی تامل در کارنامه درخشان دانشگاه آزاد اسلامی خصوصا در زمان مدیریت جدید ،به موفقیت ها و ارزش آفرینی این دانشگاه در عرصه های مختلف جامعه پی خواهید برد.

این مسئول پیشرفت و توسعه کشور را مستلزم تعامل سازنده بین دانشگاه و جامعه خواند و افزود: پژوهش و فناوری در دانشگاه و تزریق در شریان جامعه به عنوان یک مساله حیاتی و نیروی محرکه پیشرفت و توسعه پایدار و رسیدن به رفاه و استقلال واقعی جامعه است که این دانشگاه توانسته با ورود به آن ایفای نقش نماید.

این مسوول گفت: بدون قرار گرفتن در صف پیشروان علم و نوآوری، هیچ کشوری در پیمودن سریع مسیر توسعه موفق نخواهد بود مگر آنکه با تعامل با دانشگاه ها و مراکز کارآفرینی و پژوهشی در آن کشور تحقق یابد