عمومی | دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

یازدهمین جشنواره داخلی حرکت، در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گشایش یافت.

یازدهمین جشنواره داخلی حرکت، در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، یازدهمین جشنواره داخلی حرکت، در روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت، با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و اجتماعی، و استقبال با شکوه دانشجویان در محل دائمی نمایشگاههای دانشگاه شهید مدنی آذربایجان واقع در دانشکده ادبیات، افتتاح شد و تا روز چهارشنبه ۲ خرداد  درحال برگزاری خواهد بود .
یازدهمین جشنواره داخلی حرکت در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با حضور و بازدید دکتر حسن ولی زاده، رئیس دانشگاه، افتتاح و آغاز بکارکرد.
دکتر ولی زاده، رئیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، در بازدید ازغرفه های این جشنواره، از حضور فعال انجمن های  علمی دانشجویی، بویژه انجمنهایی که برای اولین بار در این جشنواره شرکت نموده اند ابراز خرسندی کرده و بر حمایت کامل دانشگاه از طرح های نو آورانه و خلاقانه، دانشجویان
تاکید نمود.
خانم علیّه محمدزاده دبیر کل انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، گفت: از ۲۷ انجمن علمی دانشجویی دانشگاه، تعداد ۲۲ انجمن علمی دانشجویی فعال در قالب ۱۹ غرفه در یازدهمین جشنواره داخلی حرکت، مجموعه ای از دستاوردهای علمی مربوط به یکسال گذشته خود را ارائه نموده اند .
دبیر کل انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه، در ارتباط با سایر برنامه های انجمنهای علمی در طول مدت برگزاری این جشنواره گفت : برگزاری مسابقات مختلف علمی برای دانشجویان رشته های مختلف در محل غرفه ها ، از برنامه هایی است که با مشارکت دانشجویان، توسط غرفه ها انجام خواهد شد .
از نکات جالب توجه در این جشنواره،  تزئین و غرفه آرایی با استفاده از المانهای علمی مربوط به رشته های شرکت کننده میباشد.
گفتنی است در پایان جشنواره مراسم اختتامیه برگزار و به غرفه ها و رشته های برتر، جوایز ویژه ای اهدا خواهد شد .
یازدهمین جشنواره ملی حرکت در پاییز ۹۷ برگزار خواهد شد .




دکتر ولی زاده در پایان بازدید از یازدهمین جشنواره داخلی حرکت و تلاش فراوان انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، نوشت: