عمومی | دانشگاه علوم پزشکی البرز

مراکز منتخب در طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت

به گزارش وب دا. جلسه تکریم ارباب رجوع و صیانت دانشگاه با حضور رابطین این بخش در مراکز تابعه و با حضور مسئولین دانشگاه در صبح روز یکشنبه . سی ام اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این نشست از بیمارستان های برتر ,دانشکده برتر و شبکه بهداشت و درمان برتر در حوزه ی اجرایی نمودن برنامه های طرح تکریم ارباب رجوع و کمیته صیانت با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور ,مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه. و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و رئیس کمیته ستاد صیانت تقدیر شد.
بر اساس این گزارش در بخش بیمارستان برتر :مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی, مجتمع پزشکی درمانی امام علی (ع), مرکز آموزشی و درمانی کمالی ومرکز اموزشی درمانی شهید  مدنی به ترتیب در طرح تکریم ارباب رجوع و کمیته صیانت انتخاب شدند.
در بخش دانشکده ها,دانشکده دندانپزشکی موفق به کسب رتبه برتر و همچنین شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ نیز به عنوان شبکه برتر انتخاب شدند.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین دکتر مطهری پور ,مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن تبریک به مناسبت آغاز ماه پر خیر و برکت رمضان ,این ماه رو ماه مغفرت و آمرزش الهی دانست و برکات و حسنات عبادت و روزه داری در این ماه را برشمرد.