عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت جزیره خارگ: زیرساخت‌های بهداشت و درمان خارگ توسعه می‌یابد

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر؛ نسرین خواجه امیری افزود: با احداث پروژه‌های عمرانی امیداست خدمات شایسته‌ای به اهالی جزیره خارگ ارایه دهیم.
سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت جزیره خارگ اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به‌صورت ویژه در مباحث بهداشتی و درمانی جزیره خارگ ورود کرده است.
نسرین خواجه امیری اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی این مرکز رو به اتمام است و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته‌ای به اهالی شریف جزیره خارگ ارائه دهیم.
وی افزود: یکی از مشکلات که هم‌اکنون در جزیره با آن روبرو هستیم حمل‌ونقل گوشت به جزیره خارگ است که بدون نظارت دامپزشکی وارد محل فروش می‌شود، یکی از خواسته‌ها مهم حوزه سلامت بحث حضور دامپزشکی در جزیره خارگ است که امیدوارم با حمایت‌های همیشگی بخشدار ویژه خارگ این مشکل حل خواهد شد.
سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت جزیره خارگ تصریح کرد: یکی از مسایلی که در روزهای اخیر مراجعه‌کنندگان به این مرکز خواستار رفع مشکل آن هستند بحث راکد بودن جوی آب در برخی محله‌های خارگ است که امیدوار هستیم با همراهی و همکاری شهرداری خارگ این موضوع حل شود.
خواجه امیری در پایان یادآور شد: امیدوار هستیم باهمت تمامی مسئولان استانی و شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه یک دستگاه سونوگرافی و OPG ساده به این مرکز تخصیص داده شود.
انتهای پیام/ ا.س- ۳۰۰۰