عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: صنعت نفت مشارکت بیشتری در حوزه سلامت استان بوشهر داشته باشد

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، دکتر سعید کشمیری در حاشیه نشست شورای سلامت خارگ اظهار داشت: جزیره قهرمان خارگ، یادآور هشت سال دفاع مقدس، دفاع جانانه اهالی شریف خارگ در جنگ تحمیلی است و آرامشی که هم‌اکنون برقرار است و ما از آن استفاده می‌کنیم حاصل رشادت‌های اهالی شریف خارگ است.
وی افزود: خواسته‌های اهالی شریف جزیره خارگ در حوزه درمان به‌حق است و امیدوار هستیم هر چه سریع‌تر مرکز خدمات جامع سلامت در جزیره خارگ راه‌اندازی و همچنین بهره‌برداری مرکز دهان و دندان در هفته دولت تسریع گردد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: نشاط اجتماعی به‌ویژه در حوزه سلامت در این جزیره باید ارتقا یافته و درمان را در مرحله دوم قرار دهیم زیرا جزیره خارگ یکی از مناطق پرخطر حوادث و سوانح رانندگی در استان بوشهر است که می‌بایست فرهنگ ترافیک در این جزیره نهادینه گردد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در جزیره خارگ باید در حوزه پیشگیری ورود کنیم خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت که توسط دولت تعریف‌شده در اولین فرصت در جزیره خارگ بررسی خواهد شد و به‌زودی یک تیم جهت بررسی به این جزیره اعزام خواهد شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: از تمامی خدماتی که شرکت پایانه‌های نفتی ایران به این دستگاه ارائه داده است تشکر می‌کنیم و امیدواریم این خدمات تداوم داشته باشد، از تمامی مشکلات ارائه خدمات توسط نفت آگاه هستیم ولی امیدواریم حوزه درمان جزیره خارگ را توجه خاص داشته باشند.
انتهای پیام/ ا.س- ۳۰۰۰