عمومی | دانشگاه الزهرا

حضور میهمانان خارجی کنفرانس بین المللی "تولید ملی، موانع داخلی و چالشهای بین المللی" در مدیریت همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه الزهرا

پروفسور تیری کویل، استاد و پژوهشگر موسسه روابط بین المللی راهبردی فرانسه و دکتر رمی بورژو کارشناس ارشد موسسه مذکور که به منظور شرکت و ارائه سخنرانی در کنفرانس بین المللی "تولید ملی، موانع داخلی و چالشهای بین المللی" که به میزبانی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی در شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا برگزار گردید، به کشورمان دعوت شده بودند، صبح روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در محل دفتر مدیریت همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه الزهرا با دکتر پریچهر حناچی مدیر همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه و دکتر حمید کردبچه رییس دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دیدار و گفتگو کردند. در این نشست، دکتر ندا عبدالوند معاون پژوهشی و بین الملل دانشکده و دکتر علی اصغرمعینی مسئول هماهنگی روابط بین الملل کنفرانس، نیز حضور یافتند.
محور اصلی مذاکرات انجام شده در این نشست تدریس فشرده اساتید موسسه در درسهای گروه اقتصاد و مدیریت دانشگاه الزهرا در نیمسال اول تحصیلی آینده و نیز راهنمایی مشترک پایان نامه های دانشجویی بود. در پایان مذاکرات مقرر گردید سرفصلهای درسی مورد نظر دانشکده به اساتید فرانسوی ارسال شود تا مراحل بعدی کار برای همکاری آموزشی دو موسسه انجام پذیرد. این همکاری ها با هدف بسترسازی امضای تفاهم نامه همکاریهای دانشگاهی با موسسه مزبور صورت می پذیرد.