عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه


مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، رییس مرکز آموزشی درمانی فاطمیه اظهار کرد: بیمارستان فاطمیه یکی از بیمارستان‌های فوق‌تخصصی در سطح استان است که با تمام قوا تلاش کرده که به بهترین نحو به بیماران و مردم خدمت‌رسانی کند.

دکتر شهره علی محمدی با بیان اینکه ما کارهای زیادی را در این مجموعه انجام داده‌ایم گفت: سلامت همه مادران، نوزادان و بانوانی که مشکلات زنان و زایمان دارند بسیار مهم است و برای ارائه بهترین خدمت به آنان تلاش می‌شود.

وی یادآور شد که امروزه  مرکز آموزشی درمانی فاطمیه تغییرات چشم گیری از نظر تجهیزات و برخورداری از نیروهای تخصصی زنان و زایمان داشته و در جایگاه ویژه ای در غرب کشور قرار دارد.

دکتر علی محمدی در ادامه افزود: من در تمام طول خدمتی که در کنار  آب آب زاده در بیمارستان فاطمیه داشتم افتخار می‌کنم که وی مدیری لایق برای این مجموعه بود و از هیچ تلاشی در پیشبرد اهداف و بهبود بیمارستان دریغ نکرد و درس هایی را از ایشان فرا گرفتم که در سیستم مدیریتی بنده نیز بسیار کمک کننده بود.

وی با تمام وجود برای آب‌آب زاده سلامتی و موفقیت در تمام مسیر زندگی آرزو کرد و به دکتر جوزی نیز پذیرش مسئولیت جدید را تبریک گفت و شجاعت وی در خصوص پذیرش مسئولیت مدیریتی این بیمارستان را ستود چرا که مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به نسبت محیط کار و نوع بیمارانش با طور کل با بیمارستان‌های دیگر در سطح استان متفاوت است.

رییس مرکز آموزشی درمانی فاطمیه ابراز امیدواری کرد که در کنار هم و دوشادوش یکدیگر با تیم اجرایی بیمارستان فوق تخصصی فاطمیه را به جایی برسانیم که لایق بیماران و کارکنانش باشد.

وی از  آب‌آب زاده درخواست کرد که همچنان در کنار تیم مدیریتی باشد و مشاوره‌های لازم را به ما ارائه کنند تا بتوانیم از وجود ایشان هنوز هم بهره‌های مدیریتی مناسب را دریافت کنیم.