عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

نوآوری‌، خلاقیت‌ و طراحی‌ فعالیتهای‌ جدید از اهم وظایف‌ روابط عمومی‌ است - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹

وب دا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در جمع مسئولین و رابطین روابط عمومی های واحدهای تابعه این دانشگاه ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی بر اهمیت نوآوری‌، خلاقیت‌ و طراحی‌ فعالیتهای‌ جدید بعنوان مهمترین وظایف‌ روابط عمومی ها تاکید کرد.
به گزارش وب دا؛ دکتر ارسلان خالدی فر، نظارت‌ و ارزیابی‌ فعالیتها و اعمال‌ نتایج‌ حاصل‌ در برنامه‌ها و فعالیتهای‌ آتی‌ و طراحی‌ و برنامه‌ریزی‌ برای‌ ارتقاء کلیه‌ اموری‌ که‌ به‌ رشد کمی‌ و کیفی‌ ارتباط و همدلی‌ بین‌ دانشگاه‌ ومردم‌ و دستگاهها و مدیران‌ و کارکنان‌ با یکدیگر را از دیگر وظایف مسئولین روابط عمومی این مجموعه برشمرد.
وی اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمانی و ایجاد ارتباط موثر و سازنده با مخاطبین امروزه روابط عمومی بعنوان یک رسالت مطرح است و شغل نیست.
دکتر خالدی فر در ادامه به تاثیر مثبت ارتباط و تعامل دوسویه بین مردم و مسئولین و متولیان تامین و حفظ سلامت اشاره داشت و افزود: روابط عمومی های واحدهای مختلف دانشگاه می توانند با برقراری این ارتباط و بعنوان حلقه واسطه و اتصال دهنده نهادها و سازمان های جامعه در ارتقاء شاخص های بهداشتی و سطح سواد سلامت جامعه به بهبود وضعیت سلامت جامعه نقش ایفا نمایند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، وظایف روابط عمومی ها را مهم، قابل توجه و تاثیر گذار دانست و ضمن تقدیر از زحمات یکایک مسئولین و رابطین روابط عمومی ها، این عزیزان را به داشتن دو ویژگی اندیشه خلاق و انگیزه پیشرفت توصیه کرد و اظهار داشت: اندیشه خلاق موجب اتمام امور به درست ترین شیوه و انگیزه پیشرفت باعث تلاشمندی، خودشکوفایی و برانگیختگی فرد شده و در او سازگاری با محیط و رضایتمندی به وجود می آورد.
وی، رعایت اخلاق را از دیگر نکات کاربردی در روابط عمومی عنوان کرد و افزود: همواره باید با رعایت نکات اخلاقی همچون امانت داری، صداقت و انعکاس اخبار صحیح و به موقع بین منافع عمومی و منافع سازمانی هماهنگی و تعادل برقرار شود.