عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

نشست رییس دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی/ دیدار مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست با کارشناسان، مسئولین و رابطین روابط عمومی دانشگاه

به مناسبت روز روابط عمومی، نشست رییس دانشگاه با کارشناسان روابط عمومی روز پنج شنبه مورخ ۲۷/۲/۹۶ در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی در این نشست ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان "روز ارتباطات و روابط عمومی"، با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی اظهار داشت: نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.

وی، با ابراز رضایت از زحمات یکساله اخیر مجموعه روابط عمومی گفت: روابط عمومی دانشگاه در این مدت در تمام مراحل از قبل اجراء، حین و بعد از آن حضور مهم و اثربخشی داشته است.

دکتر کوچکی، توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت برشمرد.

رئیس دانشگاه افزود: مدیران دستگاه های اجرایی با شناخت کامل از اهمیت و جایگاه روابط عمومی ها، از مسئولان با تجربه این واحد به عنوان مشاوران امین و کاردان در کنار خود استفاده کنند.

*** دیدار مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست با کارشناسان، مسئولین و رابطین روابط عمومی دانشگاه

مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست با کارشناسان، مسئولین و رابطین روابط عمومی دانشگاه روز پنج شنبه مورخ ۲۷/۲/۹۶ در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش وب دا، محمدرضا افاضل در این دیدار ضمن تبریک روز روابط عمومی، گفت: در عصر جدید گردش سریع اطلاعات، مجال تبادل افکار را شتاب مضاعفی بخشیده است، در همین راستا روابط عمومی ها به لحاظ رسالت خطیر اطلاع رسانی هدفمند و فرهنگ ساز موقعیت ویژه ای یافته و اهتمام به تحقق این هدف همواره نیازمند تلاش مضاعف است.

وی، مجموعه روابط عمومی را فرصت و تهدید برای سازمان عنوان کرد و افزود: روابط عمومی می تواند با بهره مندی از این فرصت، جایگاه دانشگاه را ارتقاء دهد.

این گزارش حاکیست: کارشناسان، مسئولین و رابطین روابط عمومی دانشگاه در این دیدار به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند.