menu
search
  • folder_open
    visibility180
    link


    افزایش ۲۰درصدی سقف وام های صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
    در جلسه هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش ۲۰درصدی سقف وام های اعطایی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با نرخ کارمزد ۲/۵ درصد به تصویب رسید.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این جلسه که به ریاست دکتر فرهاد رهبر و با حضور اعضا برگزار شد، با اشاره به روند تاسیس و فلسفه تشکیل صندوق رفاه دانشجویان، گزارشی از تعامل دانشگاه با بانک ملی ایران، مشکلات و الحاقیه شماره ۳ ارائه کرد.
    در ادامه دکتر سیدفضلی مدیر صندوق رفاه دانشجویان به نقش و جایگاه صندوق رفاه دانشجویان پرداخت و گزارش جامع و مبسوطی از عملکرد، چالش ها، معضلات و برنامه های راهبردی صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه ارائه کرد.
    حسابرسی و بازرسی از عملکرد گذشته صندوق رفاه دانشجویان، شناسه‌دار کردن منابع ورودی و خروجی سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان، افزایش ۲۰درصدی سقف وام های اعطایی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با نرخ کارمزد ۲/۵ درصد و... از مصوبات جلسه هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بود.
    راه‌اندازی سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان
    همچنین در این جلسه سرپرست صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان خبر داد و گفت: ثبت درخواست تسهیلات الکترونیک، امکان درخواست تسهیلات و رسیدگی به صورت مکانیزه، شناسایی و صدور اسناد مکانیزه صندوق رفاه دانشجویان و نمایش انواع تسهیلات به متقاضیان از کارکردهای این سامانه است.
    گفتنی است ارائه تسهیلات در قالب دانشجویی و کارکنان و اعضای هیات علمی، اراده خدمات بیمه‌ای و تهیه و تنظیم نگهداری حساب های صندوق رفاه از مهمترین کارکردهای صندوق رفاه دانشجویان و تسهیلات اعتباری دانشگاه آزاد اسلامی است.

  • برچسب ها