عمومی | دانشگاه ولایت

نشست علمی با موضوع فروپاشی داعش و آخرین تحولات محور مقاومت با حضور آیت الله سید مجتبی حسینی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ولایت  با حضور  آیت الله سید مجتبی حسینی  نماینده ولی فقیه در کشور عراق  اولین نشست علمی با حضور فروپاشی داعش و همچنین آخرین تحولات محور انقلاب  در محل سالن ویدئو کنفرانس دانشگاه ولایت برگزار گردید .
در این نشست که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و   با حضور  دکتر رضایی ریاست دانشگاه  و دکتر بامری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری و اعضای هیئت علمی و اساتید برگزار گردید  موضوع فروپاشی داعش و تحولات محور انقلاب بحث و گفتگو شد .
در ابتدای این نشست دکتر بامری مسئول  نهاد  نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن خوش آمد گویی به  مهمانان و هیئت همراه  حضور ایشان را  در دانشگاه و نشست فوق ارزشمند و بزرگ دانشتند .
در ادامه نیز آیت الله سید مجتبی حسینی  نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق گفت : داعش به مانند یک غده سرطانی بود که با حمایت دولت های غربی و آسیایی و اکثر همسایه های کشور ما رشد کرد و تا چندین سال به عنوان یک  غده سرطانی شکل گرفت  و بزرگترین هدفش این بود که به اسلام به نام اسلام ضربه بزند  اما اکنون با لطف خدا و درایت های مقام معظم رهبری و تدابیر نظام این غده سرطانی  رو به نابودی پیش رفت و امروز  به جهان ثابت شد که  نقش نظام و انقلاب در این فروپاشی  نقش پر رنگی بوده است  .
در ادامه این نشست سوالاتی  از سوی  برخی از دانشگاهیان و اعضای هیئت علمی دانشگاههای ایرانشهر   مطرح شد که توسط مهمان برجسته این نشست پاسخ داده شد .
این نشست به همت  دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه  و در محل سالن ویدئو کنفرانس دانشگاه  ولایت برگزار شد