عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

پیام تبریک رئیس دانشگاه بمناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

پیام تبریک رئیس دانشگاه بمناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ارسال پیامی، روز روابط عمومی و ارتباطات را به مدیران و کارکنان خدوم این حوزه تبریک گفت.

دکتر سیامک واحدی در متن این پیام آورده است:

همکاران محترم حوزه روابط عمومی دانشگاه

روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دانشگاه را به هم پیوند داده و کارکنان آن مشاورانی امین و قابل اعتماد برای کلیه مدیران و کارکنان دانشگاه هستند و اهمیت واقعی این حوزه به خوبی در این فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشخص است: "روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد. روابط عمومی‌ها به‌طور هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم با جان و دل بپذیرند."

گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، فرصتی برای تبیین نقش ، جایگاه و کارکردهای روابط عمومی‌ ها است که حوزه ای مهم در دانشگاه در زمینه تسهیل فرآیندها، ارتقاء آگاهی ها، برقراری ارتباطات مناسب و نمایان ساختن دست آوردها و پیشرفت های حوزه های مختلف و نیز انتقال خواسته ها و نیازمندیهای مردم به مسئولین دانشگاه است.

اینجانب روز روابط عمومی و ارتباطات را به دست‌اندرکاران این عرصه به ویژه همکاران خدوم روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال خواستار سلامتی، عاقبت به خیری و موفقیت روزافزون برای همه این عزیزان در راه اعتلای اهداف دانشگاه که همان ارتقای وضعیت سلامتی مردم است، هستم.