عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

رئیس دانشگاه در پیامی «روز روابط عمومی و ارتباطات» را تبریک گفت


رئیس دانشگاه در پیامی «روز روابط عمومی و ارتباطات» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، در متن پیام دکتر سیدحبیب‌اله موسوی‌بهار چنین آمده است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات، تداعی‌گر نقش موثر و پررنگ روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمان‌هاست. اطلاع‌رسانی‌های دقیق و موثر روابط عمومی هر سازمان موجب اعتمادسازی و مشارکت بیشتر مردم در جهت تحقق اهداف آن نهاد خواهد شد.

رسالت روابط عمومی‌ها به عنوان انعکاس دهنده فعالیت‌های یک سازمان به مردم از یک سو و از سوی دیگر به عنوان انتقال دهنده مطالبات و نیازهای مردم به سازمان، رسالتی حساس و به شدت تاثیرگذار است.

انسان در عصر حاضر تحت تاثیر تحولات گسترده ارتباطی و اطلاعاتی و وسایل ارتباط جمعی است. اهمیت روابط عمومی‌ها در این دوران که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است.

آگاهی‌بخشی به مردم واطلاع‌رسانی شفاف، دقیق، سریع و پویا و نیز فراهم کردن زمینه ارتباطات مستقیم و موثر با سازمان، وظیفه‌ای سنگین است که حرفه روابط عمومی را در گروه پراسترس‌ترین و پیچیده‌ترین مشاغل جهان قرار می‌دهد.

بدون شک نقش روابط عمومی در مجموعه خدمات بهداشتی و درمانی، به عنوان متولی اصلی سلامت مردم و جامعه، نیز حائز اهمیت ویژه‌ای است. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان به واسطه ارتباطات هوشمند خود همواره تصحیح‌گر این مجموعه بوده است و بی‌تردید در دستیابی دانشگاه به اهدافش، نقش غیرقابل انکاری داشته است.

اینجانب ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به همه مسئولان و کارکنان خدوم این عرصه در مجموعه عظیم دانشگاه، از تلاش‌های مستمر ایشان قدردانی می‌‌نمایم. از درگاه ایزد منان توفیق خدمتگزاری بیشتر و سلامت و سربلندی این عزیزان را مسالت دارم.


دکتر سیدحبیب‌اله موسوی‌بهار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان