عمومی | دانشگاه صنعتی کرمانشاه

مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات انجمن های علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، امروز چهارشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷، با مدیریت انجمن های علمی و مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات انجمن های علمی با حضور دکتر اختری، ریاست دانشگاه، الماسوندی، مدیریت فرهنگی و اجتماعی، اعضای هیات علمی و دانشجویان در دانشکده ی فناوری اطلاعات این دانشگاه برگزار شد.

.

بنابراین گزارش، در ابتدا دکتر اختری، ریاست دانشگاه، ضمن تقدیر از برگزیدگان انجمن های علمی، بیان کرد: چقدر زیباست که در این روزها ما شاهد اینگونه مراسمات تقدیر از دانشجویان انجمن های علمی که هدف آنها رشد و اعتلای دانشگاه در زمینه های آموزشی و پژوهشی می باشد؛ هستیم. این مراسمات  مایه مباهات و افتخار دانشگاه صنعتی کرمانشاه است.

.

دکتر اختری، با بیان اینکه با علم ثروت بدست می آید، عنوان کرد: ما در کشور شاهد فروشگاه های اینترنتی هستیم که با ایده و خلاقیت خود توانستند، کارآفرینی و از این طریق پول سازی کنند.

.

ایشان ضمن اشاره به ایده سازی و خلاقیت، از دانشجویان درخواست کرد: صرفا به دنبال کار دولتی نباشند. در همین دانشگاه برخی از شما عزیزان با ایده و خلاقیت خود می توانید سفیر درآمد زایی در مملکت خودتان باشید.

.

ریاست دانشگاه ادامه دارد: شما دانشجویان می توانید از مسیر علم، پتانسیل های خود را بشناسید و در آخر به کمک همین مسیر ایده ها و خلاقت های خود را نشان دهید.

.

ایشان ضمن اشاره به بازدید دانشجویان مهندسی برق و فیزیک مهندسی دانشگاه از سد داریان، اظهار کرد: شما دانشجویان می توانید با بازدید از سازه ی پل امام حسین در استان ، پالایشگاه آناهیتا و اسلام آباد و همچنین پایگاه های دیگر استان برای خود فرصت های آموزشی ایجاد کنید. دانشگاه در این زمینه ها از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

.

دکتر اختری ضمن توجه به برگزاری کارگاه های علمی در دانشگاه، اظهار کرد: اگر نمی توانیم در کارگاه های فرهیختگان علمی در خارج از استان شرکت کنیم، لااقل آنها را برای آموزش به این دانشگاه بیاوریم.

.

دکتر اختری، ریاست دانشگاه، از رونمایی سایت جدید دانشگاه در آینده ی نزدیک خبر داد و یادآور شد: دانشگاه قصد دارد در این رونمایی، معرفی نامه ی کاملی از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دانشجویان فرهیخته ی این دانشگاه و بزرگان علمی در داخل و خارج از کشور ترتیب دهد که باعث آشنایی بیشتر دانشجویان شود.

.

در آخر دکتر اختری، ضمن تشکر از گروه هایی که انجمن علمی دارند، بیان کرد: دانشجویی موفق می باشد که از راه علم به معنا برسد. شما عزیزان بدانید، اعتلای دانشجوی در زمینه علمی می باشد.

.

گفتنی است؛ درپایان این مراسم با معرفی برگزیدگان مسابقات انجمن های علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به رسم آیین از آنها تقدیر شد.

.

به گزارش روابط عمومی این دانشگاه، اسامی برگزیدگان مسابقات انجمن های علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به شرح زیر می باشد:

.

.

پل ماکارونی

.

تیم اول گرایش سنگین: متین مرادی، امیر احمدی، مهدیه شهبازی و مهدیس سالمی

تیم دوم گرایش سنگین: سید مهدی موسوی، محمد علی عسگری، آزین اسدی و شیما امیری

تیم اول گرایش راندمانی: سید مهدی موسوی، محمد علی عسگری، آزین اسدی و شیما امیری

تیم دوم گرایش راندمانی: مسعود تیموری، رضا تیموری، محمد ایوانی و محمد شاه محمدی

.

.

مسابقات برندگان طراحی صنعتی CAD

.

سجاد انتظاری

مصباح پیرو

آیدین شهام

.

.

مسابقات بازی های رایانه ای

.

نفرات برتر در بازی سبک ورزشی : محمدرسول ایزدی، عرفان فاطمی و احمدرضا جهانیان

نفرات برتر در بازی سبک رزمی : امین خزایی و محمدرسول ایزدی

تیم برتر در بازی سبک تیر اندازی : کیانوش صفاپور، دانیال زنگنه، محمد صادق مرادی و محمدرضا محمدی فرد

.

.