کنفراس ها | سیویلیکا

پانزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران

پانزدهمین همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی ایران،۲۲ تا ۲۳ آبان ۱۳۹۷ توسط دانشگاه آزاداسلامی واحد کرج در محل دانشگاه برگزار می شود.

سلسله همایشهای علمی دانشجویی مهندسی مواد، از سال ۱۳۸۰ با هدف گردهمایی دانشگاهیان و صنایع مرتبط با مهندسی متالورژی به وجود آمد. در این همایشها در کنار ارائه مقالات تخصصی، کارگاههای آموزشی و نشستهای فنی برگزار میشد تا جامعه دانشگاهی و صنعتی کشور، فرصتی برای تبادل نظر و تعامل سازنده بدست آورند. این همایش، اولین فعالیت اتحادیه انجمنهای علمی متالورژی کشور بود که بعدها به “سازمان علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی” موسوم شد.


در سالهای آغازین، محوریت کار سازمان بر اجرای هر چه بهتر همایش به عنوان فعالیت اساسی و برند مجموعه بود و هر ساله، یکی از دانشگاههای برتر کشور آن را میزبانی میکرد، تا آنجا که پس از چند دوره برگزاری موفق و شناخته شدن در سطح کشور، از دوره ششم به بعد، همه ساله بالغ بر ۱۵۰ مقاله تائید شده در همایش و نیز حضور مدعوین ویژه از اتحادیههای صنعتی، به یکی از فعالترین و قدرتمندترین گردهماییهای دانشجویی کشور بدل شد. دامنه این امر تا آنجا گسترده شد که در حاشیه هشتمین دوره همایش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، چندین نشست تخصصی با حضور چهرههای برجسته صنعتی و دانشگاهی از نهادهای مرکزی کشور برگزار شد تا سنگ بنای نظام مهندسی مواد و متالورژی گذارده شود.

از تمامی مهندسین و دانشجویان علاقه مند به این حوزهدعوت می گرددجهت ارائه چکیده مقالات تا۳۰ خرداد و همچنین جهت ارائه مقالات کامل خود حداکثر تا۱۰ شهریوربا توجه به محورهای برگزاری همایش اقدام نمایند

[اطلاعات کامل همایش]