عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

بازدید نماینده مردم در مجلس شورای سلامی از بیمارستان کوثر و عیادت از شایان فرجی

بازدید نماینده مردم در مجلس شورای سلامی از بیمارستان کوثر چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

نماینده مردم شریف شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بیمارستان کوثر سنندج بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار وبدا، سید احسن علوی به همراه دکتر سیف الله مرادی از بخش مراقبت های ویژه بیمارستان کوثر بازدید و از کودک ۱۲ ساله مصدوم شده در اثر انفجار مین و سایر بیماران این بخش عیادت و نیز از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفتند.

مهندس علوی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد رئیس و مدیران دانشگاه و نیز با تبریک موفقیت های اخیر دانشگاه در زمینه بهداشت و درمان، گفت: ارائه خدمات در بیمارستان کوثر در سطحی بسیار مناسب انجام می پذیرد.

وی ضمن عیادت از کودکی که در اثر انفجار مین دچار مصدومیت شده بود، گفت: شکر خدا و با تلاش های کادر درمانی بیمارستان، وضعیت عمومی وی رو به بهبودی است.

همچنین در جلسه ای که با حضور مهندس احسن علوی به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و رئیس و مدیران بیمارستان کوثر برگزار گردید مشکلات و نیازهای بیمارستان بررسی و پس از بحث و تبادل نظر، در خصوص راه حل ها، تصمیم گیری شد.