عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر

اعلام ساعت اداری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در ایام ماه رمضان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای به واحدها و مراکز آموزشی تابع دانشگاه آزاداسلامی، ساعت اداری ایام ماه مبارک رمضان را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر عبدالرسول پور عباس در بخشنامه‌ای شرایط ساعت کاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را به روسای واحدهای مرکز استان (دبیران هیات امنا)، واحدهای جامع مستقل، روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است:

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گرامی در ماه پرفضیلت رمضان به استناد مصوبه دویست و پنجاه و دومین جلسه مورخ ۹۷/۲/۱۹ هیات رئیسه محترم دانشگاه، پایان ساعت کار روزانه کارکنان در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۱۴:۳۰ اعلام می‌شود.

در توضیح جزئیات این بخشنامه آمده است:

۱- ساعت اداری سازمان مرکزی، سازمان سما و واحدها و مراکز دانشگاهی سطح استان تهران از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰ تعیین می‌شود.

۲- در صورت لزوم به حضور کارکنان بعد از پایان وقت اداری از ساعت ۱۴:۳۰ لغایت ۱۶:۰۰ به عنوان اضافه کار محسوب خواهد شد و مازاد بر آن اضافه کار محاسبه نخواهد شد.

۳- چناچه بر اساس برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته، ساعات برگزاری کلاس‌های درسی و ایام امتحانات در ایام ماه مبارک رمضان بعد از ساعت ۱۶:۰۰ قرار گرفته باشد، فعالیت واحدها و مراکز آموزشی پس از این ساعت بلامانع است. (در این صورت از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد برای کارکنانی که ملزم به حضور در واحد هستند، اضافه کار محاسبه خواهد شد.)

۴- با توجه به تنوع آب و هوای و شرایط اقلیمی، تصمیم گیری نسبت به چگونگی ساعت کاری کارکنان در این ایام در سایر استان‌ها و واحدهای تابعه بر عهده شورای دانشگاه استان مربوط هستند.

بدیهی است دبیران محترم هیات امنای استانی، روسای واحدها و مراکز آموزشی مسئول حسن اجرای این بخشنامه هستند.