عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

آزمون های بخش های کتبی و شفاهی مرحله دانشگاهی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد.

به گزارش وب دا؛ بخش های کتبی و شفاهی مرحله دانشگاهی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در رشته های مختلف با حضور اساتید، کارمندان و دانشجویان  در دانشگاه علوم پزشکی فسا برگزار شد .

مهندس علی اکبر رشیدی سرپرست اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت مرحله دانشگاهی با حضور شرکت کنندگان در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان روز دوشنبه مورخ ۲۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در دو حوزه برگزار شد .

رشیدی با اشاره به اینکه آزمون‌های بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: در مجموع ۴۴۸ نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در بخش کتبی ثبت نام نمودند و در مرحله دانشگاهی(مقدماتی) در ۱۰ رشته شامل: احادیث اهل بیت(ع)، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، آشنایی با سیره معصومین(ع)، احکام، حفظ موضوعی قرآن کریم، سبک زندگی اسلامی – ایرانی، مفاهیم صحیفه سجادیه، مفاهیم نهج البلاغه و حفظ سوره واقعه به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره قرآن و عترت دانشگاه اظهار داشت: آزمون بخش شفاهی مرحله دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت نیز با حضور شرکت کنندگان در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان روز سه شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۳در مسجد حضرت قائم(عج) و تالار بعثت دانشگاه برگزار گردید .

رشیدی گفت: در این آزمون مجموعا ۱۸۲ نفر از دانشگاهیان ثبت نام نمودند که ۷ نفر در بخش اساتید، ۱۰۴ نفر در بخش کارکنان و ۷۱ نفر در بخش دانشجویی در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ سوره واقعه و حفظ یک، سه، پنج، ده، بیست جزء و کل قرآن کریم به رقابت پرداختند .

گفتنی است دانشگاهیان برگزیده به بخش نهایی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که تابستان امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود، اعزام خواهند شد .