عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با دانشجویان خوابگاه های اندیشه، بوستان و گلستان به مناسبت هفته خوابگاه ها

نشست صمیمی رئیس دانشگاه با دانشجویان خوابگاه های اندیشه، بوستان و گلستان به مناسبت هفته خوابگاه ها

.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ، به اتفاق دکتر حاج حسنی معاون دانشجویی فرهنگی و جمعی از مدیران این معاونت در شامگاه شب بیست و پنجم اردیبهشت با حضور در خوابگاه های بوستان و گلستان خواهران و بامداد بیست و ششم اردیبهشت با حضور در خوابگاه اندیشه برادران در نشستی صمیمی با دانشجویان در خصوص مسائل آموزشی و صنفی به گفت‌وگو پرداختند و برای مسائل پیشنهادی از سوی دانشجویان راهکارهای جدید ارائه نمودند .

رییس دانشگاه در این نشست صمیمی با اشاره به توانایی های این دانشگاه،  خاطرنشان کرد: دانشگاه دارای توانمندی زیادی است و ما با اهتمام و جدیت تمام برای توسعه ی دانشگاه برنامه ریزی نموده ایم. هم برنامه ریزی بلندمدت برای توسعه زیرساخت ها و افزایش رشته ها در مقطع کارشناسی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی انجام شده است همچنین پیرامون مسایل روزمره دانشجویان در مباحث آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، ارتقای سطح علمی دانشجویان و رفاهی برنامه ریزی کوتاه مدت شده است .

دکتر شادنوش بیان کرد: یکی از نکات مثبت این نشست ها، بحث و نقد منصفانه مسائل مربوط به دانشگاه از سوی دانشجویان است. از سویی دیگر هر کدام از شما عزیزان نماینده جمعی از دانشجویان هستید که با طرح سوالات و نظرهای خود می توانید مطالبات تعداد زیادی از دانشجویان را مطرح کرده و در سایه نقد سازنده، به نتایج مطلوب هم دست پیدا کنید .

وی افزود: رسیدگی به مسائل صنفی دانشجویان از اولویت‌های کاری مسئولان این دانشگاه است و در این راه از هیچ‌‌گونه تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم و شما دانشجویان با پیشنهادها و انتقادات سازنده خود بیش از پیش ما را در انجام بهتر امور یاری رسانید.

رئیس دانشگاه خاطر نشان کرد: اساس حیات و ادامه کار دانشگاه حضور و فعالیت شما دانشجویان عزیز است و قطعا با مشارکت و فعالیت شما برنامه های این دانشگاه با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.

همچنین در این نشست دانشجویان دغدغه و مسائل خود را با رئیس دانشگاه بیان داشته و پاسخ هایی در خصوص موارد مطرح شده دریافت کردند.

لازم به ذکر است: این نشست صمیمی به مناسبت هفته خوابگاه ها در خوابگاه های بوستان و گلستان خواهران و خوابگاه اندیشه برادران برگزار و رئیس دانشگاه به اتفاق همراهان از فضاهای فرهنگی و تعدادی از اتاق های دانشجویان بازدید کردند.