عمومی | دانشگاه رازی

مراسم تجلیل و قدردانی از رشادت و ایثارگری جانبازان دانشگاه رازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، طی مراسمی از رشادت و ایثارگری جانبازان دانشگاه رازی تجلیل و قدردانی به‌عمل آمد.

این مراسم روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلندری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی، دکتر علی‌اکبر محسنی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر امجد ملکی مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه، جواد پورامین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمانشاه و دکتر زینی وند مدیر فرهنگی دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در ابتدا دکتر امجد ملکی ضمن خیرمقدم به یادگاران دفاع مقدس و ضرورت برگزاری این‌گونه مراسمات جهت این عزیزان، آماری از تعداد اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه ارائه داد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین قلندری به ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جدید با جانفشانی های شهدا و ایثارگران به‌عنوان یک نیاز برای جامعه تلقی می‌شود.

دکتر علی‌اکبر محسنی در پایان به فداکاری و صبر و استقامت شهدا و جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: همه ما مرهون و وام‌دار خون شهیدان و جانبازی‌های ایثارگران و رزمندگان هستیم و هر خدمتی را که برای این عزیزان انجام دهیم باز هم در مقابل ایستادگی و صبر و استقامت آن‌ها کم است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از ایثارگری‌های جانبازان دانشگاه رازی ، تقدیر شد.