عمومی | مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید دفتر منطقه جنوب شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد

مراسم کلنگ زنی احداث ساختمان جدید دفتر منطقه جنوب شرق مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با حضور دکتر شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.
در این مراسم که ظهر امروز در زمین واگذار شده به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد، دکتر شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و هیئت همراه، دکتر بلوردی مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مدیران و شخصیت‌های استانی حضور داشتند.
در این مراسم دکتر بلوردی بر عزم جدی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برای ایجاد بستر لازم در جهت توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دفتر جنوب شرق مرکز در راستای رفع نیازهای علمی و تحقیقاتی استان تاکید و ابراز امیدواری نمود تا بر اساس ظرفیت های قانونی در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی ساخت زمین مورد نظر در شهر کرمان آغاز گردد.
همچنین دکتر شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تقدیر از تمهیدات دکتر بلوردی گفت: یکی از مقدمات ارائه خدمات موثر و بهینه پژوهشی و تحقیقتی ایجاد امکانات سخت افزاری پیش نیاز اعم از ستاد اداری و بویژه راه اندازی  آزمایشگاه های تخصصیی است.
وی تقارن این اقدام مهم را با روزهای پایانی ماه بزرگ شعبان و حلول ماه مبارک رمضان، مایه خوشحالی مضاعف دانست.