عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

دومین گفتگوی آزاد با موضوع مهدویت و آخرالزمان برگزار شد

دومین گفتگوی آزاد با موضوع مهدویت و آخرالزمان ، به همت بسیج جامعه پزشکی و با حضور سرگروه ها و اعضای فعال حلقه های صالحین در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بنقل از مرکز بسیج جامعه پزشکی ، دکتر " محمود مطهری نیا " عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مدرس در این نشست گفت: امروزه کشورهای آمریکا ، انگلیس و دشمنان اسلام و شیعه در خصوص روایات و امام شناسی بیشتر از ما مسلمانان تحقیق کرده اند و نسبت به امام زمان شناخت بیشتری دارند.

وی افزود: یکی از مهمترین تهدید های امروز مهدویت، افرادی هستند با انگیزه های متفاوت که یا ادعای امام زمان بودن را دارند و یا خود را از یاران امام زمان معرفی می کنند و متاسفانه مریدان زیادی هم دارند که نیاز به آسیب شناسی دارد و گاهاً این موضوعات یک تهدید ملی و امنیتی را هم به دنبال دارد. یک بخش از این آسیب شناسی افرادی هستند که در این بازی های تهدید آمیز گرفتار می شوند و مورد سوء استفاده جنسی ، مالی ، خانوادگی و معنوی قرار می گیرند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: بدن انسان قدرتهای زیادی دارد که بعد از ظهور حضرت ولی عصر (عج) در انسان ظهور پیدا می کند. مردم آنقدر ثروتمند می شوند که مستحقی پیدا نمی کنند که خمس و زکات را به او بدهند.

در پایان این نشست ، حاضران سوالهای خود را مطرح نموده و نشست به صورت پرسش و پاسخ ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام /

تهیه خبر: محمدپناه