عمومی | دانشگاه تهران

برگزاری برنامه‌های متنوع در کوی دانشگاه همزمان با هفته سراهای دانشجویی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از اداره کل خوابگا‌ها ، برای برگزاری برنامه‌های این هفته، غرفه‌های امور فرهنگی و نشریه پیک کوی، مرکز مشاوره کوی، مرکز بهداشت و درمان، غرفه تربیت بدنی، معاونت نهاد رهبری، غرفه جمعیت هلال احمر، غرفه گلاب‌گیری و غرفه شورای صنفی خوابگاه‌ها آغاز به کار کردند.

نورافشانی آسمان کوی در میدان اصلی کوی، اجرای گروه موسیقی خراسانی و رقص سنتی خراسانی و موسیقی محلی آذری و گیلانی و نورافشانی از جمله برنامه‌های هفته سراهای دانشجویی در روزهای آغازین هفته در کوی دانشگاه بود.

مسابقات ورزشی دارت، مسابقات پینگ پنگ، فوتبال دستی، تنیس روی میز و پرتاب شوت بسکتبال در غرفه تربیت بدنی و با حضور چشمگیر دانشجویان برگزار شد.

غرفه‌های خوابگاه فاطمیه نیز با محوریت غذاهای خانگی و صنایع دستی، مشاوره، غذای محلی آراز، نمایندگی نهاد رهبری و تربیت بدنی از ۲۲ اردیبهشت زیر نظر امور فرهنگی خوابگاه فاطمیه برپا شده است.

برگزاری مسابقه پرتاب دارت در سه دسته بانوان، آقایان و فرزندان دانشجویان متاهل از برنامه‌های برگزار شده در خوابگاه متاهلین بود.

این گزارش به منظور انتشار اخبار جدید در این حوزه تا پایان هفته سراهای دانشجویی ادامه خواهد یافت.

گزارش‌‌های مرتبط:
معاون دانشجویی دانشگاه تهران: در چهار سال گذشته بیش از ۱۲۰۰ تخت دانشگاهی به مجموعه خوابگاهی دانشگاه تهران اضافه شده است.