عمومی | دانشگاه رازی

مرکز جدید آموزش زبان فارسی افتتاح شد/ برای اولین بار بکار گیری شیوه‌ی نوین تدریس زبان فارسی در امور بین‌الملل دانشگاه رازی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم افتتاحیه دوره جدید آموزش زبان فارسی با روشی نوین برای اولین با حضور مسئولین دانشگاه و دانشجویان خارجی، امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار شد

در ابتدای این مراسم دکتر هومن سالاری مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه، ضمن خیرمقدم به مدعوین و دانشجویان خارجی اظهار داشت: دانشگاه رازی موفق به دریافت عنوان دهمین دانشگاه برتر کشور به لحاظ علمی شده است.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه رازی با اشاره به راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسی گفت: این دوره با شیوه جدید آموزشی به صورت دو مرحله مقدماتی و پیشرفته ارائه خواهد شد.

دکتر سالاری ضمن تشکر از زحمات دکتر عبادی و دکتر بیگزاده افزود:  ۵ مدرس جدید و مجرب با گذراندن دوره های آموزشی لازم، آماده تدریس زبان فارسی برای دانشجویان خارجی هستند.

در ادامه این مراسم، دکتر سامان عبادی رئیس مرکز زبان دانشگاه رازی  با معرفی دو منبع نوین آموزش زبان فارسی که تالیف دانشگاه تهران و بنیاد سعدی است، افزود:  این دو منبع  هم اکنون در دانشگاه‌های تهران و بین‌المللی قزوین تدریس می‌شود.

دکتر عبادی خاطر نشان کرد:  این دوره از روز یکشنبه مورخه ۲۳/۲/۱۳۹۷ همراه با برگزاری تورهای تفریحی شروع خواهد شد.

در ادامه این مراسم دکتر علی سلیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی ضمن خیر مقدم و آرزوی توفیق برای اعضای هیات علمی و دانشجویان خارجی شرکت کننده در این مراسم به زبان‌های فارسی و عربی افزود:

آموزش تئوری زبان فارسی به تنهایی مکفی نخواهد بود و دانشجویان بایستی با استفاده از تورهای تفریحی تدارک یافته، آموزش‌های تئوری خود را در عمل بکار گیرند تا بتواند به صورت تخصصی در رشته های مورد نظر خود و بدون ایجاد مشکل تحصیل کنند.