عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته جوان

مراسم گرامیداشت هفته جوان ، تجلیل از کارشناسان سلامت نوجوان و جوان و تقدیر از فعالان حوزه سلامت جوانان با حضور معاون بهداشت دانشگاه ، کارشناسان سلامت نوجوان و جوان و مدارس سطح استان ، جوانان نمونه در حوزه سلامت جوان ، نمایندگان دستگاههای فعال در برنامه های سلامت جوان و مسئولین استانی در سالن اجتماعات مرکز بهداشت استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی، همایش تجلیل از جوانان نمونه در حوزه سلامت جوان در سطح شهرستانهای استان و نمایندگان دستگاههای فعال در برنامه های سلامت جوان استان همزمان با مراسم گرامیداشت هفته جوان و روز کارشناسان  سلامت نوجوان و جوان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت استان برگزار شد.
دکتر درستی معاون بهداشت دانشگاه در این همایش، ضمن اشاره به شعار امسال هفته جوان " شاد زیستن را تجربه کنیم "  پرداختن به راهکارهای دستیابی به نشاط اجتماعی را در برنامه های سلامت، ضروری قلمداد نمودند و از فعالیتهای جوانان، کارشناسان و دستگاههای فعال در حوزه سلامت نوجوان و جوان تقدیر نمودند.
دکتر فرحبخش، روانپزشک وعضو هیئت علمی دانشگاه نیز ضمن ارائه مباحث علمی در خصوص شاد زیستن، به راههای علمی و کاربردی پیشگیری از افسردگی در  محیط کاری و زندگی عادی اشاره  نمودند .
گفتنی است در این مراسم از جوانان نمونه و نمایندگان دستگاههای فعال معرفی شده شبکه های بهداشت شهرستانها در حوزه سلامت جوانان با ارائه لوح سپاس و هدایایی، تقدیر بعمل آمد.
در ادامه بعد از پخش کلیپی از فعالیتهای کانون سلامت افق در خصوص هفته جوان و جذب سفیر سلامت دانشجو، از نماینده این کانون تقدیر بعمل آمد .
برگزاری مسابقه از مضمون طرح استانی پوستر هفته جوان، اجرای موسیقی و تئاتر از بخشهای دیگر این همایش بود و در قسمتهای مختلف این برنامه از قبیل اجرای برنامه، تئاتر و موسیقی از توانمندیهای جوانان سطح استان بهره برده شد .
در پایان مراسم بعد از پخش کلیپ فعالیتهای کارشناسان نوجوان و جوان و مدارس سطح استان، از زحمات این عزیزان نیز با اهدای لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد .