عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید امور خوابگاه ها برگزار شد

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، مراسم روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۵ در سالن شورا با حضور دکتر فرزین حلب چی، مدیران پیشین و جدید امور خوابگاه ها، حجت الاسلام و المسلمین غفاری معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و سایر مدیران و کارکنان برگزار شد.
در این مراسم دکتر حلب چی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، پس از صحبت مدیران جدید و قبلی امور خوابگاهها و همکاران، ضمن تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین آغاز هفته خوابگاههای دانشجویی که از روز پنج شنبه هفته گذشته آغاز شده است گفت: با توجه به اینکه همه دوستانی که در این جمع حضور دارند جزو دغدغه مندان خوابگاهها هستند، جا دارد این هفته را به همه دانشجویان عزیز دانشگاه تبریک بگوییم و امیدواریم برنامه های خوبی را برایشان برگزار کنیم.
عضو هیات رئیسه، دانشگاه را مثل یک خانواده دانست و افزود: این خانواده باید برای رسیدن به یک هدف عالی و متعالی تلاش می کنند و قطعا این خانواده برای رسیدن با بالاترین بازده، تمامی تلاش خودشان را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: سه شنبه هفته گذشته برای نخستین بار معاونان حداقل سی سال گذشته دانشجویی فرهنگی دانشگاه با توجه به گرایش های فکری، سیاسی، جهت گیری و ... دور هم جمع شدند و با تمام دلسوزی و عرقی که به دانشگاه دارند، تجربیات خود را در اختیار مجموعه گذاشتند و حتی این بزرگان ابراز تمایل به همکاری و حضور در برخی از حوزه ها را داشتند.
دکتر حلب چی در ادامه جلسات تکریم و معارفه را همانند دوی امدادی دانست و گفت: واقعیت این است که مدیریت و قبول مسئولیت در مجموعه دانشگاه همانند یک تیم ۴ نفره دوی امدادی است که هر کدام مسافتی را با حداکثر قدرت و استقامت طی کرده و سعی می کنند در آن زمان و مکان مشخص بیشترین اثر را بگذارند و به تیم شان کمک کنند و در انتها هم چوب را به نفر بعدی می سپارند تا وی نیز بتواند در زمان تعیین شده اثر مثبتی از خود بر جای بگذارد.
ایشان دکتر غفارزاده را فردی درستکار، گزیده گوی، وقت شناس و با خصوصیات اخلاقی مثبت دانست و افزود: نیازی به تعریف از ایشان نیست و همه همکاران با خصوصیات بارز اخلاقی دکتر غفارزاده آشنا هستند و علاوه بر اینکه طولانی ترین زمان مدیریت در امور خوابگاه ها را ایشان برعهده داشتند، به زعم بنده با سخت ترین دوره نیز به دلیل ادغام، انتزاع، محدودیت های مالی، منابع و ... مواجه بوده اند و مطمئنا با تمرکز و قدرت زیاد و با جان و دل مسئولیت ۶ سال و اندی را در امور خوابگاه ها بر عهده داشته اند.
عضو هیات علمی دانشگاه در بخش دیگری، دکتر رضایی مدیر جدید امور خوابگاهها را علیرغم سن کم، با تجربه دانست و گفت: در ایشان شوق و ذوق برای تغییرات مثبت وجود دارد.
وی ادامه داد: اعضای هیات علمی دانشگاه با توجه به ماموریت و مسئولیت های زیادی که در بخش آموزش، پژوهش و ... برایشان تعریف شده است، اگر پا پیش می گذارند و مسئولیت اجرایی را با همه دشواری هایش قبول می کنند، جای بسی قدردانی و سپاس دارد و اقای دکتر رضایی نیز این چوب امدادی را گرفته اند و ان شاالله پس از دوره ای موفق، در آینده به شخص دیگری تحویل خواهند داد.
معاون دانشجویی دانشگاه، کار در مدیریت امور خوابگاه ها را همانند کار معلمان بر شمرد و گفت: همانگونه که معلمان دوست دارند با دانش آموزان در ارتباط باشند، همکاران مدیریت امور خوابگاه ها نیز با دانشجویان همیشه در ارتباط هستند و پذیرفته اند که کار برای دانشجویان شرایط خاص و ظرافت های خودش را دارد. همچنین ضمن تقدیر از زحمات کارکنان مدیریت امور خوابگاه ها، آنها را افرادی مجرب و با توانمندی های بسیار خوب و جزو سرمایه های معاونت دانشجویی فرهنگی دانست که در بخش های دیگری از معاونت نیز از تجارب آنها استفاده می شود.
ایشان رویکرد دانشگاه را نسبت به بهبود وضعیت رفاهی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه مثبت برشمرد و افزود: امیدوارین در سال های آینده با توجه به رویه ریاست محترم دانشگاه، بتوانیم با کمک کارکنان معاونت قدم های موثری را در این حوزه برداریم.
در انتها، از دکتر غفارزاده خواست که با مجموعه در ارتباط باشد و تجارب خود را در اختیار مدیریت جدید قرار دهد و سپس برای دکتر رضایی هم آرزوی توفیق و موفقیت در مسئولیت جدید از درگاه خداوند خواستار شدند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالفتح غفاری ضمن تبریک به مناسبت اعیاد گذشته ماه شعبان گفت: بسیار ارزشمند است وقتی مسئولی در مجموعه ای کار می کند، بازوهای خیلی خوبی داشته باشد و از این حیث مجموعه بسیار خوبی داریم و خدمات ارزشمندی به دانشجویان عرضه می کنیم که در مقایسه با سایر دانشگاه ها بسیار مشهود است.
بنده معتقدم به دانشجویان علوم پزشکی تهران که از نظر ضریب هوشی بسیار بالا هستند و در آینده هم افراد کارآمد و شایسته ای خواهند شد، باید بهترین خدمات را ارائه داد و تا کنون دکتر غفارزاده در مدیریت امور خوابگاه ها، فعالیت های خیلی خوبی انجام دادند که بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: امیدوارم با ارتباط تنگاتنگی که با مدیران و مجموعه معاونت دانشجویی دانشگاه داریم بتوانیم در فضای علمی، پژوهشی و آموزشی ارتقای دانشگاهمان و هم در بحث های اخلاقی و معرفتی سهم کوچکی داشته باشیم.
معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در آخر با تبریک به دکتر رضایی گفت: ان شاالله در این سمت با قدرت و به خوبی عمل کنید.
دکتر غفارزاده مدیر سابق امور خوابگاه ها، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و افزود: بنده هر کار و خدمتی که در این مدت کردم در واقع وظیفه خود می دانم و از همه همکارانی که در این مدت به من کمک کردند، تشکر می کنم.
وی از کارکنان مدیریت امور خوابگاه خواست: همانطور که خالصانه و صادقانه در خدمت مجموعه بودند، بی دریغ به دکتر رضایی کمک کنند و پشتیبان وی باشند و در آخر از همه دوستان، همکاران و کسانی که با ایشان کار کردند تشکر و حلالیت طلبید.
دکتر رضایی مدیر جدید امور خوابگاه ها سخنان خود را با تقدیر از دکتر غفارزاده آغاز کرد و گفت: از ایشان برای کارهایی که در دوران مدیریت خود انجام داده تشکر می کنم و معتقدم هرکاری برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شود، کم است.
بنده به عنوان خدمت گیرنده مدت زیادی در این مجموعه بوده ام و دیدم که خیلی کارها انجام و زحمات بسیاری برای دانشجویان انجام می شود.
مدیر جدید امور خوابگاه ها در پایان اذعان داشت: امیدوارم با همکاری بازوان اجرایی مجموعه امور خوابگاه ها و بخصوص در کنار حمایت های دکتر حلب چی بتوانیم آنطور که شایسته و لایق است، این مدیریت را پیش ببریم.