عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

بازدید معاون عمرانی استانداری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان صحرایی +تصاویر


معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از بیمارستان صحرایی مستقر در یاسوج بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در حاشیه این بازدید که پیش از ظهر امروز صورت گرفت، گفت: این بیمارستان صحرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با ۳۵ تخت فعال آماده ارائه خدمت به مردم شهرستان بویراحمد در شرایط بحران است.

دکتر اورنگ ایلامی با بیان اینکه این بیمارستان قابلیت ارتقاء به ۱۲۰ تخت را نیز دارد، افزود: ۶۴ کادر درمان و اورژانس به صورت ۳ شیفت ۲۲ نفره در آماده باش کامل هستند.

وی اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با ۱۴ تخت فعال و آمبولانس با کادر ۷نفره نیز در کنار این بیمارستان آماده خدمت رسانی به مردم در مواقع بحرانی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد: این بیمارستان صحرایی همچنین شامل بخش های آزمایشگاه، درمانگاه، درمانگاه زنان، سونوگرافی، اتاق استریل، بخش های بستری ۱، ۲ و ۳، اتاق عمل و ریکاوری است.

وی در پایان هدف از برپایی این بیمارستان را آمادگی و پشتیبانی بیمارستان های شهرستان بویراحمد و همچنین آمادگی واحدهای امدادی بالاخص نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت خدمت رسانی به مردم در مواقع بحران عنوان کرد.

به گزارش وب دا؛ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از بخش های مختلف بیمارستان صحرایی مستقر در یاسوج بازدید نمود.۱۴۲-۱۵-۵