عمومی | دانشگاه علوم پزشکی زنجان

بازدید از جشنواره نمایشگاهی آیین محبت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای عموم آزاد است.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در اولین جشنواره مردمی "آئین محبت"، برگزاری این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی موسسات و سازمان‌های مردم نهاد دارای شناسنامه خواند.

دکتر مقتدا شعوری معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عصر جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۹۷، در این جشنواره نمایشگاهی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۵۵‌ پروژه حوزه سلامت و بهداشت در دست احداث دارد .
وی با تاکید بر اینکه باید مردم مطالبه‌گر باشند، عنوان کرد: برای داشتن مردم مطالبه‌گر به ویژه در حوزه سلامت باید شناخت مردم نسبت به این حوزه را افزایش داد .
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه مردم استان زنجان در حوزه خیریه فعال بوده و همواره کمک می‌کنند، تصریح کرد: این گروه‌ها و سازمان‌ها می‌توانند یار و همراه دانشگاه علوم پزشکی باشند .
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه اگر دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی در حوزه آموزش و فراگیری سلامت فعالیت کند، تنها ۲۵ درصد از نیاز این بخش را می‌تواند تامین کند، افزود: ۷۵ درصد باقی مانده فعالیت در این حوزه به فعالیت‌های مردم و سازمان‌ها بستگی دارد .
دکتر شعوری با اشاره به اینکه سلامت موضوعی فراگیر بوده و باید همه در این حوزه ورود پیدا کنند، گفت: با تشکیل مجمع خیرین سلامت در استان زنجان این مجمع برای سال‌جاری شعار "انسان سالم، سبک زندگی سالم با سواد سلامت " را انتخاب کرده و تلاش دارد این شعار به صورت فراگیر معرفی شود .
به گزارش وب‌دا، اولین جشنواره مردمی "آئین محبت" از ۲۱ لغایت ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۹۷ با حضور موسسات خیریه، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در آستانه ماه مبارک رمضان همزمان با نمایشگاه ضیافت الهی در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان درحال برگزاری است.
بازدید از جشنواره نمایشگاهی آیین محبت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای عموم آزاد است .