برگزاری جلسه کمیته مرکز بهداشت جنوب تهران بهمنظور ترویج اجرای تمرینات کششی در کلاس
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسه کمیته برون بخشی با کارشناسان مسئول تربیتبدنی مناطق پنجگانه ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۷ و ۱۹ در راستای ترویج اجرای تمرینات کششی در کلاس درس بهمنظور هماهنگی با آموزشوپرورش روز سهشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷ در سالن جلسسات ستاد این مرکز برگزار شد.
در ابتدا بلالی، معاون مرکز بهداشت جنوب تهران ضمن خیرمقدم و خوشآمد گویی به حاضرین بر اهمیت انجام تحرک فیزیکی و انجام تمرینات کششی در کلاس تاکید کرد.
در ادامه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران به ارائه گزارش حاصل از بازید مدارس مجری طرح در سال گذشته پرداخت.
در این جلسه مقرر شد کارشناسان آموزشوپرورش مناطق پنجگانه طرح تمرینات کششی را در سال تحصیلی جاری برای همه مدارس مروج سلامت اجرا کنند.
در ادامه مصطفوی، کارشناس واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این مرکز به بیان رفتارهای مخاطرهآمیز در نوجوانان و نحوه برخورد با آن پرداخت.
خبرنگار: نگار دیوبندی