عمومی | دانشگاه تهران

برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری جشن دانش‌آموختگی دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، جلسه شورای سیاستگذاری جشن دانش‌آموختگی دانشگاه تهران، ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و اعضای این شورا در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر نیلی احمدآبادی در این جلسه جشن دانش‌آموختگی دانشگاه را یکی از مهم‌ترین مراسم سالانه دانشگاه تهران دانست و گفت: «باید همگان تلاش کنند تا جشن دانش‌آموختگی با شایستگی هرچه تمام‌تر برگزار شود».

رئیس دانشگاه تهران نقش این مراسم را در ایجاد روحیه نشاط در بین دانش آموختگان و نیز ثبت خاطره‌ای خوش و غرورآفرین برای آن‌ها حیاتی توصیف کرد و افزود: «هرچند به‌طور معمول در تقریباً تمامی پردیس‌ها و دانشکده‌های ما مراسمی برای بزرگداشت دانش‌آموختگان برگزار می‌شود، اما این جشن متمرکز با حضور تمامی دانش‌آموختگان دانشگاه در یک سال می‌تواند نشانگر شکوه و عظمت دانشگاه تهران باشد».

دکتر نیلی احمدآبادی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم استفاده از تجارب قبلی برای برگزاری شایسته این مراسم تاکید کرد و گفت: «باید از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه استفاده شود تا این روز برای دانش‌آموختگان و خانواده‌های محترم آن‌ها روزی خاص و به یاد ماندنی شود».

همچنین دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، گزارشی از روند برگزاری جشن دانش‌آموختگی دانشگاه در سال ۱۳۹۶ ارائه داد و سپس طرح این اداره کل را برای جشن سال آینده دانش‌آموختگی دانشگاه تشریح کرد.

در ادامه جلسه، اعضای شورا دیدگاه‌های خود را درباره ابعاد مختلف برگزاری این مراسم عنوان و در همین راستا پیشنهادهایی ارائه کردند.

گفتنی است، جشن دانش‌آموختگی سال تحصیلی ۱۳۹۵- ۱۳۹۶، اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد. اطلاعات تکمیلی برای استفاده علاقه‌مندان به حضور در این جشن متعاقباً از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اعلام خواهد شد.