عمومی | مجتمع آموزش عالی سراوان

پنجمین همایش معماران تعلیم و تربیت و ششمین همایش آموزش ریاضی ابتدایی با مشارکت آموزش و پرورش سراوان، دانشگاه امیر کبیر تهران و مجتمع آموزش عالی سراوان

بسمه تعالی
به گزارش روابط عمومی مجتمع ، پنجمین همایش معماران تعلیم و تربیت و ششمین همایش آموزشی تحت عنوان آموزش ریاضی ابتدایی و چالش های آن با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، اساتید دانشگاه صنعتی امیر کبیر، گروه جهادی السابقون، فرماندار، رئیس، معاون و اساتید مجتمع آموزش عالی سراوان، روسا، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش، مهرستان و سیب و سوران، روسای ادارات شهرستان سراوان برگزار گردید . در این همایش جناب آقای دهواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن خیرمقدم به مهمانان در خصوص اهمیت کار معلمان ابتدایی بعنوان فداکاران و معماران تعلیم و تربیت، گزارش مختصری از عملکرد آموزش و پرورش شهرستان بخصوص حوزه ابتدایی ارائه نمودند . سپس حاج آقا نخعی مدیر کل محترم استان این همایشها را با هدف ارتقای کیفیت عملکرد مدارس و کمک به آموزگاران در جهت بالابردن کیفیت آموزشی و زمینه سازی برای بهبود سطح عملکرد مدرسه قلمداد نمود . دکتر واعظ پور از اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران خاطرنشان نمودند ابزار معلم علم است وتخصص و علم آموزی لازمه کار یک معلم بوده وهر معلم با یادگیری ریاضی به حل مسئله در زندگی خود پرداخته و کاربرد آن را به دانش اموزان منتقل می نماید . در ادامه مهندس نارویی، فرماندار شهرستان نسبت به اهمیت، جایگاه و نقش معلمان تاکید و بر این افتخار داشتند که خودشان آموزگار بودند .
دکتر ریگی رئیس مجتمع عالی سراوان نیز به جایگاه و نقش کاربردی معلمان ابتدایی و اهمیت کار این عزیزان تاکید نمودند . و اشاره کردند که مراکز دانشگاهی از جمله مجتمع آموزش عالی سراوان برای حمایت از همایش های علمی در حوزه شهرستان آمادگی کامل داشته و هرگونه همراهی و حمایت را انجام خواهد داد.
و در پایان مهندس شهریاری عضو گروه جهادی السابقون در خصوص فعالیت ها و اقدامات این گروه، سخنانی ارائه نموده و به توانمندسازی اموزگاران ابتدایی تاکید نموده و ایجاد انگیزه، علاقه و شور و حال در معلم و دانش اموز را از اهداف اصلی کار دانستند .
در پایان همایش از کلیه حامیان برگزارکنندگان و فعالین این همایش تقدیر شد. آقای مهندس شیخ زاده معاون مجتمع به نمایندگی از مجتمع لوح تقدیر را دریافت کردند.
روابط عمومی مجتمع