عمومی | دانشگاه یزد

دعوت انجمن اسلامی استادان دانشگاه یزد از دانشگاهیان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن

متن بیانیه بدین شرح است:
یا ایّها الّذین آمنوا اِن تَنصُروا الله یَنصُرکُم و یُثَبّت اَقدامَکُم (قرآن کریم)
تحقق وعدۀ الهی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران بی تردید ثمرۀ مجاهدت و خیزش مردم قهرمان و شهیدپرور ایران به رهبری مرجع نستوه و روشن ضمیر، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ر ه) بود که در پرتو عمل به احکام نورانی اسلام ناب محمدی و با اتّحاد و وحدت کلمۀ قشرهای مختلف مردم به وقوع پیوست و منجر به استقرار نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران گردید.
این انقلاب شکوهمند و نظام مقدّس که همواره در معرض توطئه های متعدد و نقشه های شوم دشمنان بوده، برای استمرار و پیشرفت در مسیر تکاملی خود همیشه به همان عوامل پیروزی نیازمند است؛ یعنی اعتقاد راسخ به اسلام ناب محمدی و پیروی از ولایت فقیه و حفظ اتحاد اسلامی و وحدت کلمه که به توفیق الهی مردم نجیب و انقلابی ایران در این خصوص دارای سابقه ای روشن و کارنامه ای درخشان هستند.
خوشبختانه، کشتی انقلاب اسلامی در سی و نه سال گذشته با لطف الهی و تدبیر رهبری و همّت مردم از همه گردابهای خطرناک به سلامت عبور کرده و نقشه های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شده است. ایجاد و تجهیز گروه جنایتکار و پلید داعش از جمله توطئه های اخیر بود که بحمدالله با نابودی این گروه منحرف، طعم تلخ شکست در کام دشمنان ماندگار شد.
اکنون در این برهه از زمان و در آستانۀ ورود به چهلمین سال انقلاب اسلامی یادآوری دو نکته ضرورت دارد: نخست اینکه مسؤولان و مدیران بخشهای مختلف نظام باید به درخواست‌های صنفی قشرهای مختلف مردم توجّه جدّی و اهتمام بیشتری داشته باشند و در راه مبارزه با رانت‌خواری، تبعیض و فساد سازمان یافته با عزم جزم، تمام توان خود را به کار گیرند و از طریق اِرائۀ طرحهای عالمانه و انجام خدمات صادقانه از فراگیر شدن اعتراضات و سوء استفادۀ دشمنان پیشگیری کنند.
نکتۀ دیگر، پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی است که باید به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم پلید و حاکمان مرتجع منطقه‌ای داده شود و به فضل الهی این پاسخ نیز در راهپیمایی عظیم و باشکوه ۲۲ بهمن امسال و مواقع دیگر داده خواهد شد.
به همین مناسبت، انجمن اسلامی استادان دانشگاه یزد با عرض تبریک و تهنیت ایّام ا... دهۀ مبارک فجر انقلاب اسلامی، مردم قهرمان و شهیدپرور ایران بویژه همکاران عزیز دانشگاهی را به شرکت فعّال و حضور پرشور در راهپیمایی یکشنبه ۲۲ بهمن در سراسر کشور دعوت می نماید. با آرزوی پیروزی کامل اسلام بر کفر جهانی
انجمن اسلامی استادان دانشگاه یزد
بهمن ماه ۱۳۹۶