عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

هفتمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود

هفتمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود
هفتمین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران، همزمان با مراسم تودیع شانزدهمین دوره انجمن های علمی دانشگاه، روز‌های ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.
مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۴ اردبیهشت با حضور رییس وهیات رییسه دانشگاه، مدیران مختلف دانشگاه و نیز مسئولان مختلف وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با همراهی دانشجویان و اعضا و همکاران انجمن های علمی برگزار می شود.
هدف اصلی این جشنواره همچون گذشته، ایجاد نشاط علمی و نمایش دستاورد‌های انجمن‌های علمی و دانشکده‌های مختلف دانشگاه است. برای ایجاد انگیزه و افزایش کیفیت برنامه های انجمن های علمی، حوزه های رقابتی مختلفی نیز برای این جشنواره تعریف و به انجمن های علمی ابلاغ شده که آثار ارسالی ایشان نیز در این جشنواره مورد داوری قرار می گیرند.
مراسم اختتامیه این جشنواره روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ساعت ۱۶ خواهد بود که در آن ضمن تقدیر از انجمن های حائز مقام در بخش های مختلف این دوره از جشنواره، مراسم تودیع شانزدهمین دوره انجمن های علمی دانشگاه علم و صنعت ایران نیز برگزار خواهد شد .
گفتنی است جشنواره حرکت، بزرگ‌ترین رویداد علمی دانشجویی در سطح ایران است که هر سال با حضور جمع کثیری از انجمن‌های علمی برتر دانشگاه‌های سراسر ایران برگزار می‌ شود و تا کنون ده مرحله آن در سطح ملی برگزار شده است. مرحله مقدماتی این جشنواره، در هر دانشگاه با شرکت انجمن‌های علمی  برگزار شده و برگزیدگان بخش‌های مختلف برای شرکت در رقابت در سطح ملی این جشنواره معرفی می‌شوند .
یادآور می شود نخستین دوره جشنواره حرکت دانشگاه علم و صنعت ایران در سال ۹۱ به پیشنهاد دفتر مرکزی انجمن های علمی دانشگاه برگزار و دوره های بعدی آن هرساله در اردیبهشت ماه، همزمان با مراسم تودیع انجمن های علمی آن دوره و انتخابات اعضای دوره بعد، با رشد چشمگیری در کیفیت جشنواره و مشارکت دانشجویان برگزار شده است.
دکتر سید امیر سعادتجو (دبیر هفتمین جشنواره حرکت دانشگاه)، با اعلام این خبر افزود: انجمن های علمی دانشگاه علم و صنعت ایران به لطف خدا، حمایت مسئولان دانشگاه و همت دانشجویان، اعضا و همکاران انجمن های علمی، همواره در جشنواره ملی حرکت خوش درخشیده اند و در آخرین دوره آن که دی ماه سال گذشته با حضور پرشور انجمن های علمی دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار گردید، با کسب ۸ مقام ملی، برای سومین سال پیاپی بر سکوی نخست دانشگاه های صنعتی این رقابت ها ایستادند .
امید است که انجمن های علمی همچون گذشته، با همت و اراده عالی خویش، در رشد و شکوفایی استعدادهای دانشجویان این مرز و بوم گام موثری برداشته و مقدمات پیروزی و موفقیت همه ایشان را فراهم آورند .

http://Sapp.ir/iust_iran